vrijdag 28 december 2012

Bedankt voor je vriendschap

Design Team Member Jenine is weer aan de slag gegaan met diverse Noor! Design malletjes. Deze keer heeft ze een kaart gemaakt met de Rubber stempel Isabella. Het romantische papier is van Anna Griffin - Camilla.
 
 
Het afdrukje heeft ze gestempeld op Perfect Colouring Paper, en ingekleurd met de Faber Castell potloden. Ze heeft wel gebruik gemaakt van de doezelaars en reukloze terpentine, maar bij deze potloden gebruik je wel echt minimaal de terpentine. Er zit zoveel pigment in deze potloden dat je ze echt heel mooi uit kan laten vloeien.
 
 
 
 
Voor de afwerking van de kaart zijn er verschillende Noor! Design stansjes gebruikt.
De prachtige Vintage Flourish Vlinder (6003-0023), Vintage Flourish Hoekje (6003-0015)
 
 
 
De grote ronde Doily is de cirkel nummer 2. (6003-1002). Verder nog een tekst gestempeld (6410/0010) en deze uitgesneden met de Labels en Tags 1 (6003/0142). Verder voor de afwerking nog wat wondgaas, parelhartjes en een mooie bloementoef.
 
Heb jij de nieuwe Noor! Design dolies mal ook al in je bezit?
 

17 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt!!!En nee ik heb de doily mal (nog) niet,maar staat voor het nieuwe jaar op mijn wensenlijstje!hij is zó mooi!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda, wat een schitterende kaart heeft Jenine weer gemaakt. Ik heb zelf onlangs het hoekje gekocht en dat vind ik echt een goede aanwinst. Ik heb er net een kerstkaartje meegemaak. Miscchien vindt je het leuk om die te komen bekijken. Hij staat hier: http://cre-aartje.blogspot.nl/2012/12/nog-een-kerstkaartje.html?m=1
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk kaartje hoor Aartje! Ken je ook onze Noor! Design Facebook groep al waar je zelf kaartjes mag posten?

      Verwijderen
    2. Helaas Jolanda, ik ben een van die weinige die nog geen facebook heeft, hou me voorlopig lekker bij bloggen.
      Groeten, Aartje

      Verwijderen
  3. Wat een beeldschone kaart en die mal is zo mooi.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, werkelijk een schitterende kaart!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heeft Janine gemaakt, die nieuwe mal is ook super, hij lag vandaag bij mij in de bus, ik heb hem even uitgeprobeerd en ik kan je vertellen..... het is een beauty, ga er snel een kaart mee maken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,echt super.

    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dit zijn geweldige stansen/mallen! En de kaart is een plaatje!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Jolanda, onze Jenine die kan er wat van, zulke prachtige creaties, om over de stempel inkleuren maar te zwijgen, gebruikt ze ook nog de super mallen.
    het is helemaal compleet.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen