donderdag 13 december 2012

Candy 210.000 bezoekers

En we zijn weer 10.000 bezoekers verder op ons blog, en zoals jullie inmiddels weten is iedere 10.000 bezoekers reden voor een candy.

Demo Team Lid Joyce  heeft een tag gemaakt in Vintage stijl voor ons vandaag.



Ze heeft de mal 6002/0147 rechts boven aan en 6002/0149 links onder bij de bloemen gebruikt. De tekst "kerstige groetjes" komt van de Noor! Design stempelset 6410/0005. En de mal waar mee Joyce de "blaadjes" onder de bloemen gemaakt heeft willen we graag cadeau doen.


Wat moet je doen om kans te maken op bovenstaande mal?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Ik laat deze candy lopen tot vrijdagochtend 14 december 08.00 uur en dan kies ik een winnaar met random. Ik wens iedereen succes, wie weet win jij dit leuke cadeautje voor onder de boom.



42 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met dit enorme bezoekers aantal. Dank je wel dat we kans maken op deze leuke mal.

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herzlichen Glückwunsch für die 210.000 Besucher!!!
    Bin seit kurzen auch Leser Eurer schönen Seite.
    Das Tag ist einfach zauberhaft. Ich würde gerne die tolle Schablone von Joy gewinnen, um sie mal auszuprobieren.
    Habe Eure Seite auf meiner Google-Seite gepostet, da ich noch keinen eigenen Blog habe.
    Liebe Grüße
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met het aantal bezoekers.... Wat een aantal!

    En wat een mooie kaart is er weer gemaakt!

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 210.000 bezoekers? Gefeliciteerd. En wat een geweldige mal.......ik doe graag mee!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soooo viele Besucher, herzlichen Glückwunsch auch von mir. Vielen Dank für die Chance dieses Candy zu gewinnen.
    Ich bin Verfolger und habe das Candy in meiner Sidebar verlinkt.
    Liebe Grüße Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoihoi

    Nou jullie gaan snel!!! Gefeleiciteerd.
    Nou die leuke mal wil ik wel winnen hoor :)

    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een geweldige mooie mal, ik waag graag een gokje. Helemaal leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een prachtige kaart en wat een mooie mal. Graag wil ik meeloten!! Lieve groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende tag en wat super veel bezoekers hebben jullie al gehad zeg, wat een gave mal is dit,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met jullie 210.000 bezoekers. Ik vind de mal ontzettend leuk dus ik waag graag een gokje.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende Tag
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige label en gefeliciteerd met zoveel bezoekers.
    Wil ook graag een kansje wagen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart!! Bedankt voor de kans om deze prachtige mal te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vergat ik daar straks helemaal te zeggen dat ik de tag mooi vind, dus vandaar dat ik nog even terug gekomen ben.

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie tag met de mooie mal! Ik zou er graag een kansje voor wageetjes Mariannen!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige tag is er gemaakt zeg. Super!
    Graag wil ik een kansje wagen op deze geweldig mooie mal.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ein wirklich gut gelungener Tag. Es gibt so viel zu entdecken, klasse.
    Vielen Dank auch für die Chance auf den Gewinn.
    Liebe Grüße, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende tag!!! Gefeliciteerd met je 210.000 bezoekers...
    Graag waag ik mijn kans voor de mal..

    Groetjes

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een hoeveelheid aan bezoekers en die mal ziet er fantastische uit. Ik doe graag mee! Groetjes, Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Natuurlijk doe ik weer graag mee.
    Voor mij zou het geen leuk kadootje voor onder de boom zijn, maar een leuk verjaardagskadootje.
    Duimen dus voor mijzelf haha.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh oh oh wat lief! Heel erg bedankt voor deze kans!!!

    Kiss sammiej

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow wat een gave tag super mooi gedaan.
    ook weer zo'n mooie stans dank je wel voor de kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige Tag en gave candy....thanks!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je 210.000 bezoekers.
    Prachtige mal die je verloot.
    Ik doe graag mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gefeliciteerd met je bezoekers, en ook maak ik graag kans op die leuke veelzijdige mal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer een mooierd!
    De mallen zijn echt zo veelzijdig!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd, en wat leuk dat je weer z'n mooie mal verloot..

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wauw wat een super gave tag is er gemaakt.
    en wat een gave candy doe weer heel graag mee voor de gave mal
    gefeliciteerd

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Woow Gefeliciteerd met de al meer dan 210.000 bezoekers!! Super gaaf en ik doe mee met de Candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super hoor zoveel bezoekers! Gefeliciteerd! Wat weer een gave candy. Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat super aardig om steeds weer van die mooie dingen weg te geven.
    Ik doe graag mee! Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige tag.Proficiat met de 210.000 bezoekers leuk dat je ons weer een kans geef op zo'n gave mal.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Van Harte Gefeliciteerd!! Super leuk dat wij weer de kans krijgen op zo'n leuke mal!! Ik doe graag mee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Echt een schitterende tag! En wat geweldig om te lezen dat er al zoveel bezoekers langskomen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi, nou zeg da's op de valreep hihi! Maar zo'n mooie stans, wat zou ik die graag winnen zeg. Ik vind de tag die je gemaakt heb erg mooi en je ziet ook heel goed wat een geweldig effect het is al de stans nog gedistressed wordt na het embossen. Bedankt voor de kans om er één te winnen. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hoi meis
    wat een schitterende tekst om te beginnen
    de tag is echt een beauty meis, ik doe het je niet na hoor
    jolanda dank je wel voor een kans om die prachtige mal te winnen
    en natuurlijk gefeliciteerd me zoveel hits meis, wel verdiend
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie tag!!!!en een super candy,bedankt voor de geboden kams om zo'n mooie mal te winnen.

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie tag en wat leuk dat we kans maken om deze mal te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd en wat super dat we weer een kans hebben om deze mooie mal te winnen.
    Ik doe graag weer mee.
    groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen