zondag 23 december 2012

Een heel bijzonder iemand

Na het succes van de eerste serie Noor! Design tekststempels, heb ik hier nu een vervolg op gemaakt, en ik heb gekozen voor condoleance teksten. Deze nieuwe stempelset 6410/0012 ligt vanaf eind januari in de winkels maar is nu al als pre-order te bestellen. (klik op onderstaande afbeelding)


En Design Team Member Bernadet heeft voor jullie een eerste condoleancekaartje gemaakt met deze nieuwe stempels. Zoals jullie zien hebben deze teksten niet veel nodig.



Gecombineerd met een condoleance 3D vel maak je in een handomdraai een hele mooie persoonlijke afscheidsgroet. Hoe vinden jullie deze nieuwe stempelset?

32 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Mooie tekststempels zijn het weer.

    Fijne feestdagen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie teksten zijn het aallemaal en het kaartje is ook erg mooi zo eenvoudig en zo betekenisvol.
    groetjes Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een mooie kaart en ben blij met mooie Nederlandse Tekststempels. Die ga ik proberen te kopen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gaaf deze moet ik hebben prachtige teksten.
    ik heb alleen engelse condoleance teksten.
    mooie kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow...wat een schitterende kaart. prachtig die teksten, die teksten zeggen heel wat....heel mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart voor zo'n gelegenheid

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful. Je hoopt de tekst niet nodig te hebben , maar goed dat ze er zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige nederlandse condoleance teksten.
    Die zijn er niet zoveel op de markt.
    Nu nog Friese teksten?

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken geen Fries Sippie als rasechte brabander. Ja, alleen "oant moarn"

      Verwijderen
  9. Prachtige kaart heb je met de nieuwe stempels gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede Nederlandse teksten die zijn bij vele welkom denk ik en een heel rustig stijlvol kaartje.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig hier heb ik al lang op zitten wachten.
    Vanaf wanneer zijn ze te koop en waar?
    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Henriette, ze liggen vanaf eind januari in de hobbyspeciaalzaak. Maar ze zijn nu al als pre-order te bestellen met korting bij diverse webshops zoals Crealing, HobbyVision, Harlekino enz.

      Verwijderen
  12. Mooie teksten....en Bernadet heeft er een schitterende kaart mee gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie teksten en de kaart is prachtig!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig en de teksten kunnen we helaas vaak genoeg gebruiken . Fijn dat ze er eindelijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er geweldig mooi en stijlvol uit en ga die zeker kopen als ie hier in de winkel komt te liggen!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige teksten, heel toepasselijk .
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig en stijlvolle kaart...

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik moet zeggen ik vind ze heel mooi ga gelijk kijken of ze al in de winkel liggen.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rianne, ze liggen pas eind januari in de winkels. Je kunt ze alleen online als pre-order bestellen bij diverse workshops

      Verwijderen
  19. Deze teksten zijn prachtig om condoleancekaarten mee te maken. Fijn dat je er aan dacht, want ik vind het altijd heel moeilijk om een gepaste tekst er op te zetten en mijn voorkeur gaat uit naar stempelen.
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart en een mooie set teksten. Ik heb me nog nooit gewaagd aan een condoleance kaart, maar wellicht met deze stempels dat ik er aan durf te beginnen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart en de teksten zijn heel mooi!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als je deze teksten nodig hebt is het vaak niet voor iets leuks, maar deze teksten vind ik persoonlijk erg mooi. Het is altijd moeilijk om zo'n kaart te maken, maar met deze teksten wordt het wel iets gemakkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie, intieme kaart. De teksten zijn precies wat ik al een tijdje miste en naar op zoek was. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het zijn hele mooie betrokken teksten en helaas "moeten" we ook dit soort kaarten maken voor mensen die een dierbare hebben verloren. Uit ervaring weet ik dat het enorm helpt als je met zo'n mooi persoonlijk kaartje aan ze denkt!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen