vrijdag 21 december 2012

Gepimpt luciferdoosje

Design Team Member  Bernadet is aan de slag gegaan met het pimpen van een luciferdoosje. Ze heeft Liliy's clearstamp 6410/0008 gebruikt en de Vintages Flourishes 6003/0024 en 6003/0026.

 
 De vogels zijn van Lin & Lene stencil 1201/0046.


En omdat we de 220.000 bezoekers alweer gepasseerd zijn op het blog is het natuurlijk weer CANDYTIME zoals jullie van ons gewend zijn!


En we geven vandaag de Lily Clear Stamp cadeau die ook Bernadet op haar luciferdoosje gebruikt heeft.


Wat moet je doen om kans te maken op bovenstaande stempel?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Ik laat deze candy lopen tot vrijdagavond 21 december 21.00 uur en dan kies ik een winnaar met random. Ik wens iedereen succes, wie weet win jij dit leuke cadeautje voor onder de boom.

21 opmerkingen:

  1. superleuke candy
    ik ben dol op de stempel van noor,dus doe ik graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Candy ik doe graag mee.
    Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gepimpt doosje!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'n Mooi gepimpt doosje.....,al zie ik het persoonlijk liever in wat frissere kleuren,de stempel is erg leuk,doe dan ook graag mee met de candy.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi doosje.
    gefelliciteerd.
    doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk doosje heeft u gemaakt
    graag wil ik een gokje wagen vvor die mooie candy die u weggeeft
    groetjes jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het gaat goed hè. Gaaf dat je er weer een candy uit laat gaan. Ga zo door.
    liefs Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtig bewerkt luciferdoosje met een mooi lief stempeltje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk doosje is het geworden zeg!
    En ja het gaat lekker met de bezoekjes leuk dat je ons weer zo,n super leuke kans geeft om die mooie stempel te winnen :D

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi doosje, en een mooie candy ik doe graag mee

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee een lucifer doosje op pimpen zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een erg leuk doosje geworden! Mooie zachte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi doosje! en een leuke stamp! Ik doe graag mee!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat gaaf zo'n opgepimpt luciferdoosje
    natuurlijk doe ik weer graag mee aan deze candy
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk doosje, stempel is ook te gek,
    die zou ik ook wel willen winnen hoor :)

    Gezellige en fijne dagen en een
    goed begin van de vakantie, Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gaaf zeg, in zo korte tijd al zoveel bezoekers gehad te hebben! Gefeliciteerd! Ik doe graag mee met de candy :)
    Dat luciferdoosje is leuk zeg!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met zoveel bezoekers. Ik probeer ook elke dag even te kijken.
    Heel origineel dit gepimpte doosje. Doe ook graag mee met de candy.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige versierd dat doosje lucifers.
    Ik doe graag mee met jullie Candy, Want ik vind die stempel helemaal te gek
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi gemaakt zeg, ik doe graag mee met de candy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gepimpt het lucifers doosje!!lief stempeltje en ik zie dat je die ook kan winnen!! daar waag ik wel een gokje voor leuk als die inderdaad onder de boom zou kunnen liggen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen