dinsdag 18 december 2012

Let it Snow

Ook Design Team Member Liza heeft de laatste hand gelegd aan haar kerstkaartjes. Ze heeft voor deze kaart Edwin with Sack gebruikt en deze stempelafdruk ingekleurd met Copics.


Ze heeft alle randjes gedistressed met distress inkt Weathered Wood, en ook een paar Jingle Jangle snowflakes gestempeld.  Voor de onderzijde van de easelkaart heeft ze tekst gestempeld en onder deze tekst zit de Noor! Design mal 6002/0134 verstopt.



En dan ben ik tot slot nog wel eens benieuwd of jullie allemaal al klaar zijn met jullie kerstkaartjes. Het zal weer wennen zijn als we volgende week alleen weer aan de slag gaan met everyday kaartjes, ook hier op het blog. Nog lekker even genieten van de kerstsferen dus. Iedereen een fijne dag gewenst!

10 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart zeg !
    En voor mij gaan de kerstkaartjes het hele jaar door hoor !
    Dat scheelt een hoop stress aan het eind van het jaar.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk kaartje.
    kerst kaartjes zijn geschreven en ga in januari pas weer verder met kerst kaartjes maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart!
    De kerstkaartjes, die hebben al heel wat vrienden en familie blij gemaakt, denk ik!
    Maar in 2013 gaan we gewoon verder met kerstkaartjes maken, scheelt volgens mij een hoop stress om alles op tijd klaar te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart, mijn kerstkaarten zijn ondertussen gepost, ga voor eerst maar weer eens andere kaarten maken en zie wel wanneer ik er in 2013 weer mee begin.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart en favo kleuren!!! verliefd...op deze hoor!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi kaartje en ik vind het niet zo erg hoor dat de Kerstkaarten periode voorbij is en mijn kaarten zijn allemaal gepost!!!Op naar andere ideeën!!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje en mooie kleuren, als het goed is zijn nu al mijn kaartjes wel de deur uit, ik heb er nog wel een paar onder handen voor het geval dat..., anders zijn ze alvast voor volgend jaar. Ik denk wel dat ik in het vervolg iedere keer maar vast een kerstkaartje maak, want het ieder jaar weer stressen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart is het mooie kleuren.en ja hier zijn de kerstkaartjes al allemaal de deur uit!!Heb al weer de eerste voor volgend jaar gemaakt vind ze zo leuk om te maken ik ga er ook het hele jaar mee door dan is het op het laatst helemaal niks stressen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen