dinsdag 18 december 2012

Kersttag

En ik heb na het kaartje van Liza van vanochtend nog een kerstkaartje voor jullie, en dit keer van Demo Team Member Astrid.


Astrid heeft deze tag gemaakt met papier van Pion Design. Als basis heeft ze een tag met de Big Die van Tim Holtz gestanst. Het plaatje, de postcard en labeltje zijn van hetzelfde Pion papier.
 
 
Onder het plaatje heb ik de rechthoekige mal van Noor! Design 6002/0146 gebruikt en onder de poinsettia heb is een mal gebruikt van Noor! Design 6002/0149. De ronde tekststempel achter het plaatje is eveneens van Noor! Design 6410/0005.  Wat een kunstwerkje heeft Assie toch gemaakt hè dames?

14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende TAG ik kijk mijn ogen uit een juweeltje
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeld schoone kaart, Zo mooi ik heb er geen woorden voor.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tag is echt prachtig.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke Tag is dit zeg!
    Leuk gemaakt Astrid!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja idd een plaatje is het geworden!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige tag en de kaart onder is ook heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende tag.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOOOOW.....prachtig gedaan!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat is die gaafff gemaakt en ja die mal staat ook op mijn lijstje dat ik die graag wil aanschaffen....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen