woensdag 5 december 2012

Candy 200.000 bezoekers

Ja hoor, we hebben het gehaald! Wat een mijlpaal, meer dan 200.000 bezoekers op het Noor! Design blog. En dat terwijl we pas in mei van dit jaar gestart zijn. Ik wil dan nogmaals (kan het niet vaak genoeg zeggen) iedereen bedanken voor het trouw volgen van Noor! Design. Ik lees jullie lieve reacties altijd met heel veel plezier.

En zoals ik al op Facebook aangekondigd had, hebben we dit keer wel een hele bijzondere candy om weg te geven. Mijn lieve collega Anoeska is portrettekenares en zij had als verrassing deze mooie tekening gemaakt van Noor en mij.


En nu raden jullie het vast al: als prijs wil Anoeska voor de winnaar een portrettekening maken aan de hand van een foto. Let op: er mag slechts 1 persoon op de foto staan.


Jullie moeten ook zeker eens op de website van Anoeska kijken. Je kunt dus ook gewoon een portrettekening bij haar bestellen. Klik op bovenstaand logo om doorgelinkt te worden naar haar website.

Wat moet je doen om kans te maken op een exclusieve portrettekening?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Ik laat deze candy lopen tot donderdagochtend 06 december 08.00 uur en dan kies ik een winnaar met random. Ik wens iedereen succes, wie weet win jij een heel speciaal sinterklaascadeautje.

49 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Jolanda!! Op naar de 30.000.
    Hoe cool is dat een getekent portret

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super om al zoveel bezoekers op jullie blog te hebben, gefeliciteerd!
    En prachtig is de portrettekening van jou met Noor!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd met zoveel bezoekers in zo'n korte tijd en dit is wel een heel speciale candy, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooo wat een SUPER mooie portrettekening is dit geworden Jolanda, zo sprekend.
    Wat hebben sommige creatievelingen toch een gave, om jaloers op te worden hahaha.
    Ik ga zeker even bij haar langs, om al het moois wat ze maakt te bewonderen.
    Jullie gefeliciteerd met zoveel bezoekers, maar dat is ook niet moeilijk bij al het moois wat jullie plaatsen toch?
    Ik heb al wel een foto in mijn hoofd die ik, als ik mocht winnen, wil laten portretteren.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel een héél bijzondere candy!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers.
    Wat een leuke candy zeg, ik doe graag mee en hoop dat ik 'm win, want dan zou ik onze pasgeboren kleindochter laten tekenen.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het behalen van de 200.000 bezoekers. Geweldig toch?
    Wat een leuke candy geef je weg. Ik hoop dat ik hem win, want dan kan ik mijn onlangs overleden hond laten tekenen. Of tekent ze geen dieren?
    Groetjes,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor Anja, ze tekent ook dieren, kijk maar op haar website.

      Verwijderen
  8. gefelicteerd echt wel toppie!!!!

    ik waag ook maar een kansje bij jullie, wie niet waagt, niet wint......

    groetjes

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah wat gaaf! Je hebt het gehaald!

    Hihi wat een mooie prijs! En ze kan echt mooi tekenen!
    Het is echt een mooi portret van jullie twee samen!

    Kisss sammiej

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf zeg, prachtige tekening.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gave tekening super mooie gedaan.
    en proficiat met de 200.000 bezoekers.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig Jolanda, gefeliciteerd. En een prachtige tekening heeft Anoeska van jullie samen gemaakt.
    De prijs is ook helemaal te gek.....echt super.
    Ik waag dan ook een kans. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda
    Wat goed zeg 200.000 bezoekers geweldig. Gefeliciteerd. Die tekening is ook heel erg mooi.
    De prijs die je kan winnen lijkt me helemaal te gek, vandaar dat ik een gokje waag.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yeah 200.000, gelukt! Gefeliciteerd!!!! Wat heeft Anouska een prachtige tekening van jullie gemaakt.
    groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd al 200.000 bezoekers toppie, wat een prachtige tekening, super gedaan.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Herzlichen Glückwunsch zu so vielen Klicks!
    LGF Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi toch is ook een super leuk blog. Voor alle andere deelnemers veel succes om de portrettekening te winnen.
    Ik doe niet mee heb geen blog.
    Maar kijk wel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi toch is ook een super leuk blog. Voor alle andere deelnemers veel succes om de portrettekening te winnen.
    Ik doe niet mee heb geen blog.
    Maar kijk wel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi toch is ook een super leuk blog. Voor alle andere deelnemers veel succes om de portrettekening te winnen.
    Ik doe niet mee heb geen blog.
    Maar kijk wel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi toch is ook een super leuk blog. Voor alle andere deelnemers veel succes om de portrettekening te winnen.
    Ik doe niet mee heb geen blog.
    Maar kijk wel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi toch is ook een super leuk blog. Voor alle andere deelnemers veel succes om de portrettekening te winnen.
    Ik doe niet mee heb geen blog.
    Maar kijk wel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje wat snel nu alweer 200000! Gefeliciteerd! De tekeningen die ik tot nu toe van Anoeska heb gezien zijn heel mooi, dus ik doe graag mee! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat met de 200.000 bezoekers een geweldige presatie,iederee keer weer leuke nieuwe uitdagingen en teksten en links naar andere blogs. Ga zo door.
    Wat een geweldige candy geef je weg.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik waag ook een kansje hoor, dit is echt uniek....en geweldig....Misschien kan ze Noes tekenen....dat zou me tof zijn....een droom die uit gaat komen;o))))

    En jemig hoe mooi is dit portret van jou met onze Noor, werkelijk een kunstwerk met een grote K

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het Design Team is uiteraard uitgesloten van deelname.... ;-)

      Verwijderen
  25. wat een mooie tekening van jou en Noor, wowow als ik zou winnen dan mag ze een tekening van mijn dochter Jamie maken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd! Wat een aantal hè! Ik kijk altijd met veel plezier op je blog !

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super zeg in zo'n korte tijd 200.000 bezoekers,
    gefeliciteeeeerd.
    En wat een leuke candy zeg, ik waag er zeker
    een kansje op :)

    Lieve groetjes van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Als eerste wil ik je feliciteren met het hoge aantal bezoekers echt super.
    Wat heeft Anoeska een geweldige tekening gemaakt van jou en je dochter, heeeel mooi.
    Ik zou graag mee willen doen met je Candy ik zal uitleggen waarom.
    Mijn Vader is deze maand een jaar overleden en ik wil graag een zwart/wit tekening van hem willen. Ik heb een hele mooie foto van hem maar een tekening is toch anders.
    Ik zet je candy in mijn side bar.
    Op naar de 250.000 bezoekers

    grtz Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou zou het dus wel een heel gepast cadeau zijn Yvonne!

      Verwijderen
  29. Proficiat met de 200.000 bezoekers.Mooi portret is het van jou met je dochter!Voor zo'n portret wil ik ook wel een kansje wagen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met dat enorme bezoekers aantal.

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig leuk is dat. Op naar de volgende ronde.
    Prachtig portret echt zoals jullie zijn.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat geweldig al die enthousiaste reactie's. Ben heel benieuwd wie ik blij mag maken. Ga m'n uiterste best doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Van harte gefeliciteerd met deze enorme berg aan bezoekers Jolanda! Super zeg. Jullie portret tekening is helemaal geweldig. Wil graag een kans wagen hoor :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super gave candy! Dat lijkt mij echt super gaaf om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoi meis
    gefeliciteerd met de volgende mijlpaal
    je bent ook zo lief en creatief, je verdient dit meis
    je blog is geweldig net als je facebook
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Op naar de 500.000.......!
    xxx Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Van harte met de nieuwe mijlpaal,zou zeggen op naar de volgende weer.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers en wat een leuk idee voor een candy!
    Liefs, mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat knap van haar, super getekend.
    ben wat laat met het linken.
    veel succes!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen