vrijdag 3 mei 2013

Best Wishes

Design Team Member Fleur Fleur heeft weer wat mooie kaartjes voor ons waarbij ze de Noor! Design mallen gebruikt heeft. Zie je hier linksboven de tab? Dat is gedaan met de Noor! Design vlaggetjesstans.


Op het tweede kaartje heeft Fleur de Vintage Flourishes gebruikt, maar dan als blaadjes achter de bloemen.


En dan tot slot nog iets heel anders dan we van Fleur gewend zijn:


Ik blijf dol op de stijl van Fleur. Binnenkort laat ik zeker weer meer van haar werk zien hoor! 


13 opmerkingen:

  1. hoi jolanda
    nou die fleur kan er wat van wat een geweldig mooie kaarten!!!!
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaarten en heel mooi afgewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow...schitterende kaarten. wat mooi om te zien.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Fleur wat een schitterende kaarten heb je gemaakt, ik vind ze alledrie prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende kaarten. Ik vind ze alle drie erg mooi.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten!!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook dol op haar stijl, zo mooi!!!!!!!!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten heeft ze weer gemaakt zeg. Ook ik ben helemaal weg van haar stijl!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten, de bovenste is absoluut mijn favorite.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen