vrijdag 24 mei 2013

With tender Loving Care

Ik vind het zo ontzettend leuk dat mijn Noor! Design produkten al over heel de wereld gebruikt worden. Ik heb vandaag weer een kaartje voor jullie van onze Australische Gast Designer Alyce. Ze kan fantastisch kleuren met Copics, en de Noor! Design mallen matchen super bij haar werk.

Alyce heeft voor deze kaart de Noor! Design mal Franse Lelie gebruikt. En onderaan zie je ook nog een stukje van de Noor! Design mal Doilies.

 

Ik ben gek op het werk van Alyce, dus ik beloof dat jullie snel nog meer te zien krijgen van haar hand!

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Jolanda, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje!
    Inderdaad super mooi gekleurd, wordt er stiekem jaloers op ;)
    En Alyce heeft de mallen zo mooi gebruikt!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card,
    fabulous colouring
    have a great weekend
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Op de één-of-andere manier zit er heel veel emotie in deze kaart.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart! een vraagje van wie is het stempeltje?
    fijne dag! Elisa

    BeantwoordenVerwijderen