vrijdag 3 mei 2013

Life is better in flip-flops

Ook Design Team Member Martine is natuurlijk al aan de slag geweest met de nieuwe serie Summer Lovin. De basis van deze kaart is een cirkel Nestabilitie.


In het midden van de kaart heeft Martine nog een cirkel uitgesneden en zo heeft ze geen venster gemaakt. Het stempeltje is van Magnolia en past natuurlijk hartstikke leuk bij dit geheel want Tilda heeft haar flipflops aan.


De tekst op de kaart is gemaakt met een stempel uit deze set van Summer Lovin:



En hier nog even een detailfoto van de stansjes van de flipflops op het kaartje van Martine.



Iedereen weer een fijne dag gewenst en tot snel maar weer. 

8 opmerkingen:

  1. Het is vroeg en ik ben moe, flip flops ik kon mij niet bedenken wat ik mij daar bij moest voorstellen, dus nog maar een keer aanklikken en kijken, maar het zijn teenslippers, hi,hi, ook goedemorgen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww...... gaaaf gemaakt en de prachtige details vliegen je om de oren!!! Hele lueke zomer malletjes zijn er uit gekomen...!!

    gR Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gedaan weer Jolanda...prachtige kleuren!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi en vrolijk kaartje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje! Daardoor verlang je extra hard naar de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart super leuk zo in het rond.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen