woensdag 22 mei 2013

Candy 430.000 bezoekers!!

Deze ging ook weer snel. We zijn alweer 10.000 bezoekers verder op ons blog en dus de 430.000 bezoekers gepasseerd en dus weer tijd voor een candy!



Design team member heeft een tag gemaakt met drip drop Tilda. Het papier is van prima marketing- fairy rhymes.


Tilda is uitgeknipt en naast haar zie je de nieuwste mal uit de serie garden, vogelhuis 6002/0195. Een labeltje van Kimya is om de poot van het vogelhuisje gestrikt waar de tekst van de sheet welcome 6410/0018. Op de achtergrond zie je de geweldige basis mal vierkant 6002-0147 Deze is weer op het geëmboste beinkt. In de bloementoef is een deel van de  vintage border swirl bladeren 6002/0163 verwerkt. Bovenaan de tag zie je de hoekmal 6002-0148 en als laatste bijna onmisbaar voor op kaartjes de vlaggetjes 6003/0028   met het alfabet 1 6002/0139.

En nu leek het me leuk om dit keer deze vlaggetjesstans weg te geven als candy.


En wat moet je doen om kans te maken op bovenstaande stans?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het Noor! Design logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Ik laat deze candy lopen tot woensdagavond 21.00 uur. Daarna zal ik een winnaar kiezen met random. Succes, en ik hoop dat jullie allemaal mee zullen doen!

36 opmerkingen:

  1. Geweldig zo hard jullie gaan, is ook een top blog om te bezoeken,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom iedere dag even kijken hoor,er staan altijd
    zulke leuke ideeen en tips op, dus ga zo door.
    Enne hier wil ik wel weer een kansje voor wagen.
    Liefs en groetjes Elna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtige creatie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie creaties en kaarten zijn erweer gemaakt.
    gefeliciteerd met de zoveelste bezoeker.
    het is weer een pracht candy.
    dank je wel voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie en een geweldige Candy,

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie tag is dit.
    De candy is ook heel leuk.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ongelofelijk in zo korte tijd weer 10.000 bezoekers! En wat gaaf dat er weer en prijs weggegeven wordt. En wat voor één!
    Ik vind deze creatie ook weer helemaal top!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, alweer 10.000 bezoeker erbij, wat gaat dit snel. Wel leuk hoor want nu is er ALWEER een candy hihi, ik doe dus weer graag mee.
    Succes allemaal, liefs Hanny♥

    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo die gaat weer lekker! Weer 10.000 bezoekers erbij. Geweldig. Proficiat! En bedankt voor de candy!
    xxx Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fijn dat je al zoveel bezoekers hebt.
    deze candy is ook weer leuk.
    groetjes bea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo veel bezoekers. Maar het is ook een super blog met zo veel leuke mooie kaartjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met zoveel volgers en een superleuke candy! Ik doe graag mee.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met al zoveel bezoekers! Ik doe graag mee!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke candy weer, Jolanda!
    Ik blijf proberen, hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een verwennerij weer...leuke candy, ik doe graag mee. Prachtige kaart staat er weer hierboven...top!
    Proficiat met weer zoveel bezoekers.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. tiets, wat een schitterende creatie heb je er weer van gemaakt, en wat een werk zit er weerin
    jolanda, schattig de vlaggentje stans, dank je voor de kans om te winnen
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat gaat weer supersnel allemaal, hele mooie kaart, gave candy, wil ik wel een gokje aan wagen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie tag is dit.
    De candy is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een super gaaf kaartje
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een groot aantal bezoekers. Dat gaat snel. Gefeliciteerd.
    Wat een prachtige tag met deze mal. Wil natuurlijk graag een kansje wagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooie tag en leuke candy. Daar doen ik graag aan mee.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie tag! En die vlaggetjes staan op mijn verlanglijstje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een mooi tag en een gave candy. Graga waag ik weer eens een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een schitterend mooie kaart!
    En een super candy!
    Natuurlijk waag ik een kans!


    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaat echt super snel
    liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Jolanda tied to link my name in mr Linky but for some reason it won't let me, I wonder if it's because I've used translate,
    love the card, and the fab die cuts, looks stunning, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik snap wel dat jullie zoveel bezoekers hebben...wat een geweldige candy's hebben jullie altijd!
    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een heerlijk kaartje! Mooi papier...
    En het gaat weer snel hier qua bezoekers! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige tag heb je gemaakt! En wat een super leuke candy weer. Ik waag graag een gokje.
    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je DT lid heeft weer een prachtige tag gemaakt....proficiat met al je bezoekers....wat een boel zeg!
    Ik waag graag een gokje voor de leuke candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Fabulous card with superb dies. Congrats on your success and thank-you for chance to win. Nicola x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jullie gaan als een speer zeg! Wat een supercandy! De tag vind ik echt een plaatje, zo mooi! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Vielen Dank für die Gelegenheit, so ein tolles Candy zu gewinnen.
    Ihr habt einen superschönen Blog und ich komme sehr gerne zu Euch, um neue Anregungen zu bekommen.
    LG
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Danke für die Chance auf diesen tollen Gewinn.

    LG Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gorgeous carndy, thanks for chance to win,
    stunning card-love all dies and details around
    hugs TaMara

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Eine wunderschöne Karte mit tollen Details.
    Vielen Dank für das tolle Candy und die Chance, es zu gewinnen.
    ♥ Grüße, Anja

    BeantwoordenVerwijderen