maandag 6 mei 2013

Magical Birthday

Vandaag een keer wat anders tussendoor. Dit keer hebben we Monique Lokhorst als Gast Designer en zij heeft een MDF Drieluik van Let's Get Bizzee gepimpt met Magnolia en Noor! Design.


Vandaag wil ik jullie een drieluik laten zien die ik heb gemaakt. Natuurlijk heb ik weer een schattige stempel van Magnolia gebruikt. Ze komt, net als de schattige vlinders die je links en rechts ziet, uit de nieuwste collectie"Once Upon a Time" en ze heet Sweet Pea Tilda. Ik heb haar bij Harlekino gekocht. Deze drieluik is van Let's Get Bizzee en je kunt hem kopen in de webwinkel van Doe@ding.


Op deze foto zie je de rechterzijde van de drieluik. De spellbinder die ik heb gebruikt heet Gold Labels Four. De vlinders op het middenpaneel zijn ook van Spellbinders, ze heten Pappilion 2.


Ik heb Tilda gekleurd met Distress Inkt en Distress Markers. De kleuren die ik heb gebruikt zijn Bundled Sage, Iced Spruce, Weathered Wood, Walnut Stain, Black Soot, Peeled Paint, Shabby Shutters, Tattered Rose, Tea Dye en Aged Mahogany.


De supergave roosjes die je hier op de foto ziet heb ik gemaakt met een gave mal van Noor Design



De schattige groene swirl en het hekje zijn ook van Noor!.


Dit is de linkerkant van de drieluik. De prachtige embellishments zijn van Unique Hobbyproducts.


Het prachtige kant komt uit de winkel van Doe@ding, net als de bloementjes en de parels.


Op de tekstgedeeltes links en rechts heb ik met Frantage zitten rommelen. Wat is dat gaaf spul. Je gebruikt de embossing poeder als ondergrond en combineert dat met de verschillende soortjes die er zijn, even aan de onderkant verwarmen met een heattool en je maakt de leukste spullen. Klik hier om meer moois van Monique te bekijken.

Monique bedankt voor je bijdrage! :)

20 opmerkingen:

  1. Soooo pretty! Really magical :-) Warm regards from Poland :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er schitterend uit!

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo onvoorstelbaar mooi!!!
    Daar sla ik van dicht ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow super gaaf gemaakt en het ziet er schitterend uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een kunstwerk,zoooooo mooi gemaakt en wat en prachtige kleuren en vele mooie details. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtig kunstwerk met alles erop en eraan
    veel liefs van marcelline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige drieluik, al die mooie details!! Ik vind de roosjes super, is dat gewoon met papier gedaan? Of, is dat nat gemaakt? Ben erg benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow - an amazing project - beautiful work. Nicola x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toll, sehr aufwendig gestaltet, aber wunderschƶn
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwww wauwww en nog eens wauwwww
    wat is dit mooi zeg!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi. Het is echt een beauty. Zonder om dat te versturen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, echt prachtig gemaakt.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een prachtig kaartje met een lief afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kaart, complimenten hoor.....
    Groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi weer Monique, dat frantage gaat een hit worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ja die is zeker erg gaaff had hem al bij haar op de blog bewonderd,
    echt knap hoor als je dat kan maken

    groejts manon

    BeantwoordenVerwijderen