woensdag 11 juli 2012

Alvast bestellen?

Jullie moeten er nog even op wachten maar je kunt ze al wel bestellen bij HobbyVision met 10% pre-order korting! Deze artikelen worden uitgeleverd vanaf eind augustus.


Op deze mailing zien jullie alvast enkele leuke voorbeelden gemaakt door het Noor! Design Team. Uiteraard worden alle kaartjes de komende weken stuk voor stuk geshowd hier op mijn blog met uitgebreide werkbeschrijving.

Ben benieuwd hoe jullie mijn nieuwe malletjes vinden... Laten jullie een berichtje achter?

30 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer heel interressant uit zeg! Er zijn heel mooie kaarten mee gemaakt. M'n verlanglijst wordt wel erg lang zo hoor hahaha

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie malletjes!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi meis
    wauw wat een mooie mallen zijn dat meis
    de creatie's zien er ook super uit en creatie
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwwwwwwww super.!!!!,leuke kaarten zijn ermee gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jolanda, ik vind ze echt schitterend. Ben zooo verslaafd aan stansen haha! Heb vanmiddag net weer een nieuw prikbord opgehangen (want daar heb ik ze allemaal opzitten). Ben nu dus aan nr. 3 bezig (bloos). Deze zijn echt zo prachtig! Ik vind vooral die hoeken errug mooi! Zo knap als je zulke dingen kunt ontwerpen. De voorbeelden zijn trouwens ook om van te smullen, bedankt voor de inspiratie! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Frea, ik las al eerder over je prikbordidee. Helemaal zogek nog niet. Dan heb je tenminste overzicht. Ik moet eerst altijd in mapjes bladeren....

      Verwijderen
  6. wauwww wat een super mooie mallen jolanda, knap zeg dat je dat iedere keer weer kan ontwikkelen...ik vind de hoekmallen erg gaafff maar misschien wordt er wel een mooie kaart gemaakt door een van de dt leden en ben ik als nog om die andere mallen ook te kopen hihi

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze weer mooi!! Leuke kaarten zijn ermee gemaakt

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze super!! Mooi, chic en erg gedetailleerd.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou dat ziet er allemaal weer gaaf uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi jolanda
    ziet er geweldig uit en dat zijn echt van die hebbedingetjes:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had bij Joy!Crafts al het één en ander gezien van je....maar ze zijn geweldig!!!!
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, dat ziet er helemaal super uit,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww wat een mooie mallen
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn geweldige mallen! zeker weer een plaatsje waard op mijn magneetbord!
    lijkt me heerlijk om mee te werken.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige mallen; deze hebben weer een hoog "wil ik hebben" gehalte. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige mallen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Parchtige mallen en er zijn leuke kaarten gemaakt, daar krijgen wij weer superideetjes van.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zien er schitterend uit zeg, heel mooi!!! De kaartjes zijn ook heel mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het ziet er heel mooi uit, leuk dat je kaarten opdeze manier laten zien. zo krijg je beetje indruk van die mallen. heel mooi.
    geeft de kaarten wel een hele mooie uitstraling.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow..... wat een schitterende malletjes!!!
    Bofkont dat je er al mee aan de slag kunt.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige mallen!! Fijn dat je voorbeelden erbij zet, dan kun je meteen zien hoe ze eruit zien.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Er zitten hele leuke mallen tussen, vooral die hoek mal vind ik helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauww, wat een prachtige mallen!! Leuke voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige mallen zijn er weer gemaakt. wat een prachtige voorbeeld kaarten ook.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen