zaterdag 14 juli 2012

Cards Challenge op Facebook

Jullie hadden op mijn Facebook pagina gisteren vast wel het leuke vlopje gezien wat ik weer van Joy!Crafts binnenkreeg met de post met nieuwe Noor! Design artikelen. Ik kon het dan ook vandaag niet laten om hier mee aan de slag te gaan. En uit de serie Vintage Flourishes Birds had dit uiltje toch wel mijn voorkeur.


Ik heb eerst even wat op internet gesnuffeld of er nog een leuke challenge ergens gaande was waar ik aan mee zou kunnen doen. Het werd de Cards Challenge op Facebook, kennen jullie deze leuke groep al? De uitdaging dit keer is maak een easel kaart en je kunt meedoen tot 22 juli.


Op de onderzijde van de easel heb ik mijn nieuwe Labels & Tags stansen gebruikt in combinatie met mijn nieuwe tekststempels. De kaart is afgewerkt met leuke satijnen roosjes.

En verder hebben jullie van mij nog de winnaar tegoed van de SOL die we gisterenmiddag met het druilerige weer op Facebook gehouden hebben voor het maken van de tentkaart. Ik vond dat erg gezellig om te doen, dus dat doen we zeker nog eens, maar dan zal ik de datum en tijd vantevoren aankondigen zodat er meer meiden mee kunnen doen.

De winnende kaart is nummer 4 van Hilda! Graag even je adres doorsturen naar info@noortje-design.nl en dan stuur ik je een leuk prijsje toe!

15 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Hilda met het winnen van de sol. Jolanda je hebt een mooie kaart gemaakt. Wat zijn de malletjes leuk he? Je hebt er iets moois van gemaakt.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn inderdaad leuk Ineke...ik zag jouw kaartje net ook al binnenkomen. Ook mooooi!

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart en Hilda.... Gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog steeds alles rustig bij je Jolanda?
    Je hebt weer een heel leuke kaart gemaakt. Mooi die kleuren bij elkaar en dat uiltje ziet er zeker schattig uit.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart heb je gemaakt...schitterrend
    alles nog rustig bij jullie?
    helaas kan ik niet mee doen met facebook omdat ik die niet heb....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een schitterende kaart jolanda en dat uiltje is inderdaad heel erg lief.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi jolanda
    een erg mooie kaart in deze drie kleuren met dat wijze uiltje!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww Jolanda,wat een schitterende kaart.
    Super die uil zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje heel moderne uitvoering tenminste dat vind ik.
    Mooi gedaan TOPPIE!!!!
    Lieve groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. onwijs leuk meid super leuk dat uiltje
    hugiee,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jolanda, wat een schitterende kaart en ik snap dat je voor dit uiltje gevallen bent, wat een prachtige stans. Ik vind je kleurencombinatie helemaal top. Maar nog steeds geen babyroze of blauw..

    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    wat een leuke kaart, en wat is die uil mooi! geweldig!
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super dat uiltje!!
    Hheel erg mooi!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit vind ik een schitterende kaart Jolanda, lief uiltje :-)

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen