zondag 1 juli 2012

Borduurchallenge

Deze maand sponsoren we Ine met haar Scrap- en Borduurblog. Een nieuwe maand, dus een nieuwe challenge bij Creaine. De opdracht voor deze maand is: maak een kaart met een borduurpatroon van Christa Uithol!

Door op bovenstaand logo te klikken wordt je direkt doorgelinkt naar de webshop van Christa waar je al haar eigen ontwerpen borduurpatronen kunt bekijken en eventueel bestellen.

Design Team Member Jenine is jullie al voor gegaan en heeft een heel mooi borduurkaartje gemaakt met een patroon van Christa. Het 3D plaatje is van Morehead en FOEIII.... ze heeft in de hoekjes al een nieuwe stansmal gebruikt van Noor! Design die pas in augustus op de markt gaat komen. (Sneak peekie voor jullie.....)

De prijs die je deze maand kunt winnen op het challenge blog van Ine zijn (hoe toepasselijk) mijn nieuwe borduurstencils. En dan maar liefst een set van 4 stuks met een waarde van € 32,80.


Wie wil dat nu niet winnen? Haal dus je naald en draad voor de dag en ga aan de slag. Ik wens iedereen veel succes met deze leuke challenge.

13 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi Jenine, prachtig enne dat hoekje is weer geweldig ! GR Crealing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Jenine wat een prachtige kaart, en mooie kleuren heb je gebruikt....en die stans pff weer eentje op mijn verlanglijstje haha geweldig liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie kaart. en ja de hoekjes zijn erg mooi. leuke layout en mooie kleuren gebruikt
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart. Leuk dat jullie onze wedstrijd sponsoren.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi meis
    als eerste gefeliciteerd met je 40.000 hit's meis
    jenine je kaartje is weer een beauty, zo mooi geboorduurd
    en het nieuwe hoekje wat er aan aan komt, wauw wat id die mooi, dank je voor de sneak peak, hihiihih
    een fijne zondag allemaal
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart heel mooi geborduurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. NOgmaals super bedankt dat je mijn blog wilt sponsoren :) helemaal toppie!!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! En die hoekjes...hebbe hebbe hebbe!!!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaart heb je gemaakt jenine hij is prachtig...

    wauwwww wat een super gave hoekjes zeg, die hebben een hele hoge heb gehalte die wil ik ook wel hebben ga direct beginnen met sparen...prachtig

    en wat kei leuk zeg christa is een van mijn favorieten met haar borduurpatronen heb ze allemaal hihihihi bloos bloos bloos....

    ik ga eens kijken of ik daar aan mee kan doen...

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg leuk kaartje.
    en echt een super plaatje.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke opdracht!! Ik heb mijn kaartje op mijn blog gezet. Hier is de link: http://mijnhobbywereld.blogspot.nl/2012/07/borduurkaartje.html

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen