zaterdag 21 juli 2012

Happy Wedding Day

Ik vind het vandaag eigenlijk wel weer eens tijd worden voor een kaartje. Ineke heeft een heel mooi huwelijkskaartje gemaakt met de nieuwe stans Vintage Flourishes Bird. Ze heeft gekozen voor zachtroze cardstock in combinatie met designpapier uit de Paper Bloc Wedding. De mooie stans met de kraanvogel maakt het kaartje helemaal af!
Ondanks dat ik even "afwezig" was zie ik dat jullie toch gewoon gestaag doorgaan met het bezoeken van mijn blog. We hebben de 60.000 bezoekers alweer bereikt....wauw, leuk! Dus ja, dan weten jullie het hè....reden om weer een cadeautje weg te geven!



Als Candy kun je kans maken op de nieuwe Vintage Flourishes Stans met de kraanvogel die Ineke gebruikt heeft op dit kaartje. Wat moet je doen om deel te nemen?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Deze candy laat ik lopen tot zondagochtend 22 juli 08.00 uur en dan zal ik een winnaar kiezen met random. Wens ik iedereen tot slot weer een fijn weekend. Hopen dat het zonnetje door gaat komen dan mag ik heel misschien van de kraamhulp straks wel een rondje gaan wandelen met kleine Noor.... ;-)



44 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke stans, daar kan je heel wat moois mee maken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend wat een mooi kaartje heeft ze gemaakt
    en ja die stans wie wil die nou niet winnen
    ik doe weer een gokje
    en meis geniet maar vast van je wandeling met kleine Noor
    want het wordt vandaag echt goed weer om lekker even naar buiten te gaan
    fijn weekend toegewenst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een elegante stans is dit....ik wil graag een gokje wagen. De kaart is een beauty hoor.
    Geniet van je wandeling met Noor. Ik weet nog mijn eerste wandeling na de bevalling (nu 28 jaar geleden) er lag een dik pak sneeuw en het was koud maar ik vond het heerlijk en was apetrots.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vergat nog te zeggen dat wij 2 kraanvogels op onze trouwkaart hadden en op de gebootekaartjes kwamen er uiteindelijk 2 kleintjes bij.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Ineke.

    Hoop voor je Jolanda dat de zon zal schijnen,en dat je dan met Noor een rondje kan.
    Trots achter de kinderwagen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig werk van Ineke!
    Volgens mij ziet Noor vandaag voor het eerst de zon schijnen.
    Heerlijk warm hier.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heeft Ineke gemaakt en ja wie wil die stans nu niet winnen.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heeft ineke gemaakt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje
    ik wil me verontschuldigen maar ik krijg die link niet op mijn blog, weet echt niet hoe ik het moet doen dus sorry dat ik niet kan meedoen met je challenge
    sorry hoor
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet er maar lekker van met kleine Noor , gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw erg mooie kaart heeft Ineke gemaakt hoor!!! Hopelijk loop je nu heerlijk met je dochter te wandelen.!!!
    Bedankt voor de kans op deze gave candy
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heeft Ineke weer een prachtige kaart gemaakt.
    En ik waag graag een gokje voor deze mooie candy.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De trouwkaart is mooi zeg! Dat heeft Ineke toch weer mooi gedaan. En dat jij even 'afwezig' was, wil niet zeggen dat we hier niet komen kijken hoor. Daar is de blog veel te leuk voor! :) Doe graag mee met deze candy.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart zeg, wat een mooi papier ook....
    Ik waag graag een gokje :-)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart!!
    Groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart is dat weer geworden. Veel plezier als je een wandelingetje mag gaan maken
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart! heel erg mooi. en goed dat je al weer zoveel volgers hebt.
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tuurlijk komen we gewoon kijken op het blog, er komt zoveel leuks voorbij.
    En deze candy, daar wil ik ook wel een gokje aan wagen.

    groetjes Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier doe ik graag aan mee want deze serie is wel heel mooi! Zoveel bezoekers is toch niet zo raar, er worden zaak leuke dingen vermeld en met grote regelmaat. Lekker zo doorgaan.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke candy, ik waag een gokje en doe mee!!!
    Wens iedereen succes toe.

    Groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie stans.
    Ineke heeft er een schitterende kaart mee gemaakt!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooi kaartje met een heel mooie stans.
    Ik waag ook graag een kansje.
    Volger ben ik al.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lijt me leuk om te winnen, het is een prachtige kaart die ermee is gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Jolanda,
    Wat een leuke candy, erg leuk om mee te werken lijkt me. En ik hoop dat jouw wens ook uit komt, dat je met je dochter uit wandelen mag.Hier schijnt de zon volop, dus ik hoop bij jou ook.
    Prettig weekend en groeten van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie stans is het weer. Ik waag weer een gokje.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoop dat je hebt mogen wandelen.
    Hier is het droog, maar bewolkt en een koude wind

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart. En dat zo'n leuk effekt krijgt als je twee op elkaar plakt. Ik vindt het prachtig. Zou zo weer trouwen om zo'n mooie kaart te krijgen.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. het weer zag er goed uit om te kunnen wandelen met je kleine meid. ben benieuwd of het inderdaad gelukt is.
    deze stans is prachtig!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat gaat het snel met de bezoekjes.
    Gefeliciteerd.
    Hopelijk mag je even 'weg'met de kleine meid.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende kaart..!!(L)
    K waag graag een gokje op deze candy !!

    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele mooie trouwkaart. Geniet nog lekker van Noor en bedankt voor deze kans op deze mooie prijs.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart en wat een gave candy geef je weer weg!! Hier wil ik wel een kansje voor wagen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wie niet waagt wie niet wint, ik ben nog nmaar net een blog begonnen.Leuke site en mooie kaart.
    Groet,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. geweldig lieve kaart en wat een prachtige stans,ik waag eens een gokje,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wauw wat is die weer mooi de kaart

    en wat een gave candy weer ik doe ook graag een gokje....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schitterende kaart is dit. Super datwij ook kans kunnen maken op zo'n mooie stans.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat met de 60.000!!! Prachtige kaart is dit en natuurlijk kan iedere kaartenmaakster dit wel gebruiken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige kaart met deze mooie mal. Wil graag een kansje wagen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een prachtige kaart en mal zeg, zeer chique.
    bedankt voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een lieve foto's heb je geplaast,
    en ook weer een hele mooie kaart .

    vandaag is het mooi weer om te wandelen.

    Groetjes Martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ohh die is echt wel leuk,
    ik probeer het ook weer.
    Grtjs Erica

    BeantwoordenVerwijderen