dinsdag 31 juli 2012

Hello Friend

Mijn Engelse vriendin Bev is vandaag Gast Designer op het Noor Design Blog. Ze heeft gebruik gemaakt van ons Kraft paper en hiermee de mooie cirkel met hartjes gestanst. Deze stans komt uit de collectie Lin & Lene en bestaat uit 4 stansen in 1 verpakking.


Ze heeft een plaatje van Elisabeth Bell ingekleurd met Distress inkt met de volgende kleuren:
Birdcage – frayed burlap
Stool – vintage photo
Jeans – pumice stone
Hat – pumice stone, bundled sage, and a mix of worn lipstick, spun sugar and dried marigold
Top - a mix of worn lipstick, spun sugar and dried marigold
Shading around image – tumbled glass
Shading under feet – weathered wood

Our U.K. followers can order the Lin & Lene Design Stencils from:


En onze Nederlandse volgers kunnen deze mallen uiteraard bestellen bij de betere hobbyspeciaalzaken. Kijk hier in de sidebar voor verkoopadressen!



En vandaag mogen we van Joy!Crafts deze fraaie stansmal die Bev gebruikt heeft weer cadeau doen. Wat moet je doen om deel te nemen?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Deze candy laat ik lopen tot woensdagochtend 01 augustus 08.00 uur en dan zal ik een winnaar kiezen met random.



38 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie stans en wat heeft Bev er een lieve kaart mee gemaakt!
    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart en een hele mooie stans.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty van een kaart, zeg! Amazing, Bev!
    En je candy is, zoals gewoonlijk onderhand, weer super!
    Waag graag een kansje...

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend mooie kaart heeft Bev gemaakt en ik waag graag een kansje om deze stans te winnen.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dat is echt een onwijs mooie kaart.
    Super bedankt voor een kansje op deze mooie candy.
    Komt mooi uit nu ik een stansmachine krijg voor mn verjaardag (:

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart en die mal...hebbe, hebbe!! Dus ik wil graag een gokje wagen!! Dank je wel voor de kans om deze gratis in mijn bezit te krijgen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart. prachtig gekeurd. leuke stans. bedankt voor e kans om deze te winnen. groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje en dank je wel voor de kans op deze mooie mal
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een ontzettend gave kaart!! En die mal die je verloot..........ik hoop dat ik hem win!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart zeg,en top dat we de kans weer krijgen om zo'n mooie stans te winnen.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, hele mooie kleurtjes! En dan die stans ............ om verliefd op te worden!!!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kaart en dan die stans.....staat op mijn verlanglijstje.

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi meis
    wauw wat een mooie die is dit meis, dank je wel voor de kans om te winnen.
    bev, hiya sweetie, your card is as stunning as always, the colors are so pretty and all the details are super, like i know of you, every card is amazing sweetie
    hugs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige stans en dat kaartje is fantastisch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. woh wat is dit een super gave mal,
    en wat leuk dat we de kans krijgen om dit te winnen
    hartelijk dank daarvoor
    en wat een schitterende kaart heeft Bev ermee gemaakt.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart!
    En wat leuk dat we weer een kans krijgen om zo'n mooie stans te winnen.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie creatie...

    Ik wil graag een gokje wagen voor deze ontzettend gave candy !!

    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had de beeldige kaart al op het blog van Bev gezien, ze is zooooooo goed en wat enig dat we nu die stans kunnen winnen, super bedankt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart van Bev en wat een gave candy..hopelijk ben ik een keer bij de gelukkige
    Gerda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Das ist eine wunderschöne Karte und ich finde das Motiv super in Szene gesetzt...hier passt einfach alles wunderbar zusammen!!!

    Liebe Grüße,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart is het zeg. En dan ook nog een mooie candy. Nou daar gaan we zeker een poging voor wagen.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat super leuk weer.
    Prachtige mal dus die wil ik wel winnen hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart!
    De mal vind ik erg mooi.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauww wat een prachtige kaart.
    en bedankt voor de mooie candy weer doe ook weer mee voor een gokje....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De kaart is echt mooi gemaakt compliment zeg.
    En een mooie candy is nooit weg toch.
    groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik waag graag een gokje om die mooie stans te winnen. Ook deze kaart met de mal is weer schitterend geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart echt een beauty. Graag wil ik een gokje wagen op die mooie stans.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een prachtige creatie met een schitterende mal.

    liefs judith

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De kaart is schitterend en ja, de stansmal natuurlijk ook! Ik waag graag een kansje, zodat ik kan kijken wat ik er zelf mee kan maken... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. prachtig kaartje, mooie stansmal.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kaart zeg! Well done Bev! Lovely stamp too.
    De stans ik erg leuk hoor. Ik wil graag een kansje wagen, zijn zeker te weten heel wat mooie dingen mee te maken :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een schitterende kaart heel mooi gemaakt.
    nou en wat een super gave candy weer, zou leuk zijn morgen is mijn verjaardag dus nu maar duimen.
    bedankt voor deze kans weer Jolanda.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig kaartje van Bev....ben niet anders gewend van haar....dank voor de mooie candy...doe graag mee!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een prachtige kaart en wat een leuke candy, wil graag kansje wagen, alvast bednakt
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kaart, met errug mooie kleuren!!! En die stans is super hier wil ik zeer graag een kans op maken.
    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schitterende stans, ik waag weer een gokje.
    groetjes Alexndra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Was vergeten een berichtje achter te laten.
    Ook ik waag een kansje voor de mooie stencil.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen