dinsdag 10 juli 2012

Kleuren met Twinkling H2O's

We hebben jullie hier op het Noor! Design blog al diverse kleurtechnieken voor stempelafdrukjes laten zien de laatste tijd. Design Team Member Sonja geeft de voorkeur aan kleuren met Twinkling H2O's.
Ze mocht al even spelen met de nieuwe Clear Stamp Lily die er aan gaat komen. Dus weer even een Sneak Peekie voor jullie!

Twinkling H2O's is een pasta, die na nat gemaakt dient te worden. De verf is op waterbasis en heeft na droging een prachtig parelmoer gloed. Je kunt je project makkelijk een tijdje laten liggen. Even bevochtigen en je kunt weer verder. De Twinkling H2O's zijn verkrijgbaar in 198 kleuren bij o.a. KreaTeja.
Ben je nog op zoek naar een gepersonaliseerd cadeautje? Dan heb je aan een eenvoudig notitieboekje, je ingekleurde stempelafdrukje, een lintje, wat paper flowers, een leuke designpapiertje, een achtergrond embossing mal en een stansmal dus voldoende.
Knutsel alles in elkaar en.... TADAAAA.... klaar! Zijn er meer dames die kleuren met H20's? Sonja is trouwens bezig met een tutorial voor jullie dus binnenkort meer tekst en uitleg.

28 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er ontzettend mooi uit !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel mooi uit.
    Ik kleur ook met twinkling h2o. Erg leuk om te mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel gaaf uit. Mooi gekleurd ook......dat vind ik altijd heel knap. Mij is het nog niet gelukt. Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ingekleurd zeg ! Ik kleur ook met H2O (goed te combineren met Distress inkt ook), maar heb nog niet zoveel kleurtjes.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er prachtig uit!! Ik heb nog nooit met H2O ingekleurd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb pas een paar kleurtjes gekocht, maar weet er nog niet zo goed raad mee. Dus een tutorial is van harte welkom.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo wat mooi die parelmoer glans:0) Ik heb er nog nooit mee gekleurd, maar wie weet...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker mooi kleurwerk, ik wacht de tutorial af.
    Ik ben zeer geïnteresseerd.
    Leuk zo'n schrijfblokje.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is mooi ingekleurd ook leuk blokje gepimpt.
    Ben benieuwd naar de tutorial.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig effect!! Hele bijzondere mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dit is echt super mooi!
    Ik kleur nu met aquarel potloden maar ik wil wel overstappen op iets waar meer kleuren mee te vinden zijn...

    Ik wacht de tutorial af want ik ben zeker benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaart.....

    ben ok benieuwd naar de tutorial

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een mooi kaartje!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een erg gaaf cadeautje en ook ik probeer met de twinkling te kleuren dus een tutorial zal zeker heel welkom zijn:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje zeg, zo lief en zoet!
    ik ken de twinkling's niet maar ziet er mooi uit!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan.
    Leuk cadeautje om weg te geven.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend mooi! en wat een leuke stempel! erg gaaf.
    bedankt voor het laten zien, ben benieuwd ook naar de tutorial.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. het ziet er geweldig uit.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart en die stempelafdrukje is ook heel erg mooi!!
    mooi ingekleurd!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ben helemaal fan van H2O gebruik niets anders meer. Voordeel vind ik ook , ben linkhandig dat ik niet meteen over het papier heen ga en gaat vlekken. H2O droogt snel en ziet er erg mooi uit.

    Groetjes Claudia

    www.scrappie-doo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart heel mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen