donderdag 19 juli 2012

Ik vergeet je niet

Vandaag hebben we weer een Gast Designer en dat is borduurster Kitty. Op mijn verzoek heeft ze mijn nieuwe Borduurstencil Hoek 6002/1203 uitgeprobeerd.


Neem een dubbele kaart van 14,5x14,5 cm van wit cardstock, daarop rose cardstock 14x14 cm en daarop een designpapiertje van 13,5x13,5 cm, alle hoekjes afgerond met een hoekpons. Het designpapiertje rechtsonder is 10x10 cm. Het gestanste borduurtje is geborduurd met Brildor in twee kleuren garen. Zowel het borduurtje als het witte kaartje in het midden is geblend met Distress inkt in rose. Afgewerkt met een Lily 3D plaatje en mooi gepresenteerd op de Joy!Crafts kaartenstandaard.

Alle materialen zijn verkrijgbaar bij Ge-We Hobby.  En mochten jullie je vervelen in de vakantie? Ge-We Hobby is ook in de vakantieperiode gewoon 6 dagen per week geopend. Je kunt er natuurlijk ook een dagje uit van maken want er zijn in de Bommelerwaard genoeg andere leuke dingen te doen zoals de nostalgische speeltuin van meer dan 100 jaar oud op Nederhemert-Zuid.


En ze hebben in de gehele maand Juli een speciale actie lopen van maar liefst 5% korting op de gehele collectie! Zeker de moeite dus om eens langs te gaan.

14 opmerkingen:

  1. Wat is dit een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is het stencil en Kitty heeft er een mooie kaart mee weten te maken.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje hoor, maar ik zit nog te twijfelen of ik de stencil nu echt mooi vind?
    Ik vind op zich het patroon super leuk maar ik zou het liever direct op de kaart hebben dus zo dat ik het niet op hoef te plakken dat vind ik toch minder mooi.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joke het is juist zo leuk om zo'n stansje aan te schaffen en los te borduren en op te plakken.
      Het is echt een uitdaging om er iets leuks mee te maken.

      Groetjes Kitty

      Verwijderen
  4. schitterende kaart, prachtig geborduurd.

    ps ik heb een mail gestuurd naar Jenine voor het adres.
    ik heb dit gisterenmorgen gedaan maar nog niets gehoord.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin,

      Ik heb je email niet gekregen! Wil je mij nog even weer een email sturen misschien?

      Liefs Jenine

      Verwijderen
  5. hoi meis
    wauw wat een beauty van een kaart meis
    ik heb die standaard ook gekocht, die vond ik het mooiste
    het liefste wil ik alles, maar ja de knip laat het niet toe, we moeten ook eten, hihihihihih
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart
    super met die mooie borduurstencils
    ja echt een plaatje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk vrolijk kaartje is dit. Lekker om naar te kijken met dit regenachtige weer. Leuk zo die geborduurde hoek erop.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje!! Mooie kleurtjes en een lief plaatje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje en ik vind die standaard trouwens ook errug mooi! Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen