donderdag 21 maart 2019

Count Your Blessings

Lieve mensen, een hele goedemorgen,

In oktober ging ik met een grote groep dames een weekend scrappen. Mijn vriendin Brenda had een mooie (naar mijn idee digitale) driedimensionale scrap gevonden op Pinterest. Sinds die tijd hadden we het plan deze samen te gaan maken. Donderdag twee weken geleden was het eindelijk dan zover en zijn we aan de slag gegaan. Om de gelaagdheid in het geheel aan te kunnen brengen, hadden we heel wat laagjes karton nodig en een grote cirkelsnijder. Het opbouwen van de lagen was al een flinke klus waar we de hele morgen en een stukje van de middag mee bezig zijn geweest. Vorige week woensdag en donderdag ben ik er mee verder gegaan en dit is het resultaat geworden:


Op de foto's sta ik met mijn twee dochters op een zandverstuiving op de Veluwe. Wat is het daar mooi!


Aan de bovenkant van beide foto's heb ik randstans 6002/1099 bevestigd.


 Vervolgens ben ik tussen de verschillende lagen bloemen, takjes, knopen en hartjespinnetjes gaan toevoegen waardoor de diepte van de lay-out nog meer zichtbaar werd.


Alle lichtblauwe bloemen heb ik gemaakt met de Floral Flourishes stansjes 6002/1081. 

    

Alle bloemetjes heb ik opgebold en vervolgens de verschillende groottes op elkaar geplakt. In het hartje een pareltje.


De groene takjes zijn gemaakt met het Branch Leaves 6002/0939 en de bruine takjes met 6003/0090.



Het was een feestje om deze lay-out te maken! Ik ben natuurlijk benieuwd naar wat je ervan vindt!


Voor nu een hele fijne donderdag en graag tot een volgende keer!

2 opmerkingen: