donderdag 7 maart 2019

Hoera! In blijde Verwachting

Lieve mensen, een hele goedemorgen,

Oh, ik ben zo weg van het nieuwe 'Vintage Baby Girl' designpapier van Noor! Design 6011/0606. Zo mooi dat je er gewoon je mes niet in wilt zetten. Maar dat heb ik toch maar weer wel gedaan en ik heb er dit zwangerschapskaartje mee gemaakt.


De vorm van de kaart heb ik afgetekend met  Shape Art Mal 470.173.172 van Dutch Doobadoo. 


Alle laagjes designpapier heb ik gemat op wit papier en alle randen heb ik beïnkt met Pumice Stone Ditress inkt.


Het digitale stempeltje is van Saturated Canary en heet 'Overdue' (niet meer te verkrijgen) en ik heb haar gekleurd met Copic Markers.



Aan de bovenkant van het plaatje heb ik de sierlijke, blauwe randstans 6002/1250 bevestigd. Om het plaatje heb ik een stempel gebruikt uit de 'Script' stempelset 6410/0468.


Het tekststempeltje 'in blijde verwachting' komt uit de stempelset 'Baby' van Bella Lulu 3002/0107 en 'hoera' uit een oude stempelset van Noor!


De chrysanten 6002/0972 behoren inmiddels tot mijn favoriete bloemenstansjes.



 Ook op deze kaart heb ik deze weer gebruikt. Wat een mooitjes toch elke keer weer!


Ook de blaadjes uit deze set gebruik ik vaak. Hier heb ik ze uit bruin papier gestanst omdat dat zo mooi past bij het papier waarin ook bruin verwerkt zit.


Als laatste heb ik nog wat kant-en-klare bloemetjes en twee hartjespinnetjes toegevoegd.


Wat leuk dat je ons blog bezocht. Hopelijk snel tot een volgende keer.

2 opmerkingen: