zondag 24 maart 2019

Hoera een Meisje

Hallo allemaal,

Wat word ik toch altijd blij als er weer een baby is geboren. Op de dag dat de kleine Zara geboren is kreeg ik mijn DT pakket binnen met het geweldige baby-papier.


Ik ben zelf helemaal weg van deze schattige kaart. Het papier en het schattige plaatje komen uit onderstaande sets met designpapier, plaatjes, tags & labels.



Ook mijn favoriete bloemen weer gebruikt gestanst uit het roze designpapier, net als de vlindertjes. De tekst is uit de nieuwe stempelset van Bella Lulu. 



Ook heb ik de nieuwe One of a kind, Balloons, gebruikt om de naam van de kleine meid op de kaart te verwerken.



Het hart en de filmstrips heb ik uit kraft en wit cardstock gestanst en deze achter het plaatje gestoken.



De mooie bijpassende randstans heb ik uit het witte cardstock gestanst. Ook de takjes achter de bloemen zijn uit kraft en wit cardstock gestanst.


Ik hoop jullie weer geinspireerd te hebben met mijn kaartje en wens jullie een fijne dag!


1 opmerking: