vrijdag 22 maart 2019

Scrap Challenge #15

Hallo allemaal.
Ook deze maand heeft Noor! Design weer een Scrap Challenge geplaatst.

Het voordeel van scrappen aan de hand van een schets vind ik dat je niet na hoeft te denken over hoe je je LO zal gaan maken, maar je volgt gewoon, heel gemakkelijk, de schets.

Met deze Challenge ben ook ik aan de gang gegaan. De foto's in dit bericht verschillen wat van kleur omdat een deel van deze LO 's avonds gemaakt is.

Met 2 kleuren distress inkt heb ik een achtergrond gemaakt. Mijn blending tool had zijn beste tijd gehad en was aan vervanging toe. Hierdoor lieten er stukjes foam los waardoor het kleuren minder egaal gebeurde dan ik normaal wil. Voor deze LO vond ik het wel mooi dat ik af en toe een stukje foam had dat ik over het vel uitwreef.

 Uit het papier van de Noor papierlijn Design paper Wood heb ik een aantal stroken gesneden.


Deze stroken heb ik aan de randen met distress inkt iets kleur gegeven. Over de linker strook heb ik een stukje washi tape geplakt.

Iedere keer als ik dit papier weer gebruik, bedenk ik me wat dit toch een gaaf papier is. Mijn voorraad is nu bijna op, ik moet maar snel weer wat bijkopen.

Om de foto's op deze L.O. beter uit te laten komen, heb ik de fotomat wat groter gemaakt. Het steentjes papier van deze fotomat  is van de Noor papierset Stenen.

De letterstempels op de Lay Out worden geleverd met een stans.



Maar omdat ik rechthoekige letters wilde hebben, heb ik een kadertjeom de letters getekend en dit uitgeknipt.


En dit is dan de uiteindelijke Lay Out. Mijn foto's van een weekje Delft heb ik nu bijna allemaal in het album verwerkt. Een volgende vakantie kan gescrapt gaan worden. Als jullie mee willen doen met deze Scrap Challenge. Kijk dan even op het Noor! Design blog voor meer informatie.
Mocht je ook met deze Challenge aan de gang gaan, dan wens ik je veel plezier bij het maken hiervan.
Groeten Hanny

3 opmerkingen: