dinsdag 5 maart 2019

Nu Even Niet

Hallo allemaal,

Ik kan geen genoeg krijgen van het Vintage Baby Girl papier. Ik houd van de kleuren maar wilde niet nog een keer een babykaartje maken. Dus ik heb er maar een meisjeskaart van gemaakt.


Dit is mijn kaartje geworden. Ik heb een stuk Kraftpapier gesneden in 18 x13 cm. Een stuk van 17,5 x 12,5 cm uit wit cardstock en een stuk van 17 x 12 cm uit het designpapier. De hoekjes heb ik met een pons wat rond gemaakt.


Ik heb het witte stukje cardstock en het designpapier eerst omwikkelt met sisaltouw. Daarna heb ik de kaart op het stukje van kraftpapier bevestigd. In het sisaltouw heb ik een strikje gemaakt met een bedeltje eraan. Het plaatje is een digistempel van Mo Manning en deze heb ik ingekleurd met mijn Illustrator Markers.


Zoals gezegd heb ik gebruik gemaakt van het prachtige Vintage Baby girl papier  6011/0606. Ik vind de kleuren zo enorm mooi, ik word hier oprecht blij van. Ik heb onder het plaatje 2 banners met de 3 in 1 bannerpunch en een stukje Kraft ribbelkarton verwerkt.

6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful

Het plaatje heb ik gemat op een stukje designpapier. Ook deze hoeken heb ik met de punch rond gemaakt. Aan de boven kant heb ik een paperclip gestanst in Kraftpapier. Deze paperclip is afkomstig van de Stans kit Beautiful 6002/0914.

   

De set Labels & Tags uit de Sc@pserie 6002/1175 is absoluut een favoriet en heb ik dan ook op deze kaart gebruikt. Ik heb voor de tekst een willekeurig stempeltje passend bij het plaatje gebruikt.

 
Aan de onderkant van de kaart heb ik nog een bloementoef verwerkt. De roze bloemen zijn van de Floral Flourishes Rib Flowers 6002/1082. 

6002/1082 Floral Flourishes Rib Flowers

Hierin heb ik met Nuvo drops hartjes gemaakt in de bloem. Ik heb er nog wat witte gekochte roosjes in verwerkt. 

  

Onder de bloementoef heb ik de honingraat van de Mixed Up Stansmallen Honingraat - muur 6002-0979 gebruikt en het blad van de Summer Lovin Dahlia 6002-1235.


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. Fijne week gewenst en tot ziens!

Liefs,

2 opmerkingen: