vrijdag 8 maart 2019

How lucky are We

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer om jullie te proberen te inspireren. Voor de make and take die ik zaterdag 2 februari heb gegeven heb ik deze layout gemaakt. Voor diegene die hem niet gezien hebben vandaag deze post.


Zoals gewoonlijk ben ik begonnen op een wit vel. 


Daar heb ik met de crayons en het mooie stencil 6002/0838 het eerste laagje op het papier gezet. 


 Daarover heen heb ik met hetzelfde stencil de expanding mousse gezet en dit verhit. Dat geeft een mooi grungy effect. Het ruitjes stencil geeft rust en ik heb het her en der nog een keer met expanding mousse over de bestaande mousse heen gezet. Dat vond ik een leuk effect geven.  Het mooie woord Beautiful komt van Stencil Kit Beautiful 6002/0914


Zo ook het woordje LOVE en de paperclip hieronder:

 
 Stencil Kit Heart 6002/0991zit net achter de foto verscholen. De foto is gemat met onder andere één vel van Vintage Soul 6011/0568. 'How lucky we are' is een stans uit een set This is 6002/1148.


 Het labeltje 6002/1148 is gestanst uit het papier Bricks 6011/0576



De twee labeltjes zijn een stansmal van BellaLulu 3002/0001 en ook van het papier Bricks 6011/0576. Wat teksttempeltjes maken de rustige layout af.


Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn layout en dat jullie inspiratie hebben gekregen.

Tot een volgende keer!

XOXOAnnette

2 opmerkingen: