zaterdag 2 maart 2019

Happy Travel Bloghop

Goedemorgen allemaal,

Je kent vast onze super gave lijn "Happy Travel" wel. Deze willen we vandaag eens extra uitlichten. In deze collectie zit een set designpapier en bijpassende plaatjes & labelvellen. Super stoer voor een jongens- of herenkaart.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

 Stuk voor stuk laat het DT team een project met deze collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Jolanda

Daisy

Nicolette


Judith

Annette

Katja

Corry

Hanny

Corina

Sylvia

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 2 maart langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Je start met hoppen bij het blog van:


Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

11 opmerkingen:

  1. Leuke verschillende creaties , creatieve brein is opgeschud hier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een leuke blog hop. Veel ideeën op gedaan en hopenlijk onthoud ik ze en anders hop ik nog eens rond. Ben nog niet zo van de shape mallen omdat knippen niet mijn sterkste kant is maar wacht opo mijn bestelling en ga voorzichtig met de scrap stencil aan de slag en ga ook eens een albumpje maken. Bedankt dat ik mee heb mogen genieten en alle dames bedankt voor jullie inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super bloghop. Wat een prachtige creaties weer met dit super leuke designpapier. Dank voor de inspiratie weer! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb genoten van deze bloghop Wat een creatieve ideeën wat
    een mooie spulletjes. Ben helemaal verliefd op het papier.
    Prachtige kleuren. Vind het hoppen een leuke manier om inspiratie op te doen. Heb vanochtend weer veel gezien en geleerd. Dankjulliewel allemaal 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was weer een feestje langs de blogs van de dames! Erg leuk om te zien hoeveel mogelijkheden er zijn en hoe iedereen er zijn eigen draai aan weet te geven. De lijn is supermooi en vooral de kleuren spreken mij heel erg aan.
    Nogmaals hartstikke bedankt voor de inspiratie!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dames Ik ben echt af o tak er loos na deze hop. Wat een wereldcreaties allemaal super lief va n jullie dat jullie dit doen en dit delen. Echt mijn inspiratie is er weer helemaal. Bedankt lieve hardwerkende dames

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een geweldige lijn en wat hebben jullie er mooie, leuke en lieve kaarten van gemaakt. En allemaal zo verschillende! Een inspiratie.
    Heel leuk om zo langs iedereen te hebben gehopt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bravo j'adore cette collection... le combo est superbe et les etiquettes assorties sont indispensables
    bravo à toutes pour ces merveilleux modèles pleins d'inspiration

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk rondgereisd door jullie blog en ik kan jullie vertellen het was absoluut een "happy travel". Wat een prachtige lijn is dit, mooi kleuren, mooie motieven en fantastische plaatjes. Jullie blogposten waren heel inspirerend. Dank jullie wel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is dd weer een super leuke blog. Zoveel veel verschillende creaties van het design team. Ik heb weer een hoop inspiratie opgedaan en genoten van Julie mooie
    Creaties. 😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie bloghop, zoveel verschillende creaties met "Happy Travel"lijn.Mijn complimenten voor de Noor meisjes, prachtig gedaan, ik heb genoten.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen