donderdag 22 maart 2018

Have a blossom Day!

Hallo allemaal,

voor een jarige job heb ik dit kaartje gemaakt. Een heerlijke lente kaart met de Blossom stempel van Noor! Design.


Als basis heb ik de nieuwe mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


  Ik heb zowel de voor als de achterkant van de kaart aangekleed met designpapier. 


Op de achterkant zie je papier uit set 6011/0535 Paper bloc Afternoon tea.

Voor de aankleding heb ik gebruik gemaakt van masks, stansjes en stempels.


 Het draaiende element geeft echt iets extra's aan deze kaart en met de mal is hij heel eenvoudig te maken.
Dit is de achterkant van de kaart, er is nog genoeg ruimte over om te schrijven zo en toch netjes aangekleed. De randen van het designpapier heb ik met een schuurblokje bewerkt.


Nu de jarige nog verrassen met deze kaart maar dat gaat wel lukken denk ik. Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie op doen met deze kaart.

Liefs,
Marjolijn

1 opmerking: