dinsdag 6 maart 2018

Have a happy Birthday

Hallo dames, 

ik wil jullie graag weer een verjaardagskaartje laten zien. Je kunt er eigenlijk nooit genoeg in voorraad hebben.  Voor dit kaartje gebruikte ik de Mixed Up mal van Noor! Design en weer een mal van Dutch Doobadoo als basis.


Het cardstock heb ik bewerkt met gesso en met oxide inkt want wat is dat een fantastisch product.


En uiteraard weer een aantal Noor! stansjes. Ook de nieuwe stans van de Mixed Up collectie, ik vind ze zo leuk.



Zeker als je hem in kleine stukjes op een projectje verwerkt.  De stansjes zijn bewerkt met gilding wax.


Op deze foto kun je goed zien hoe de gesso is bewerkt met oxide inkt. Hieronder de producten uit de Mixed Up serie die ik gebruikt heb. 


Ik heb de slag weer een beetje te pakken, hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen inspireren.

Lieve groet,
Marjolijn

2 opmerkingen: