vrijdag 16 maart 2018

Under my Umbrella

Vandaag wil ik jullie graag deze lay-out laten zien. De gebruikte foto is een technisch heel slechte maar wel leuke selfie van mijn telefoon gemaakt door Sarah op haar 15e verjaardag. De titel, "Under my umbrella" vond ik erg toepasselijk, Sarah wordt steeds groter en zelfstandiger. Ik vind het heerlijk dat ik nog steeds een beetje voor haar mag zorgen. 

Als achtergrond gebruikte ik een vel designpapier uit de Scr@p serie 6011/0534.


Dat heb ik bewerkt met een mask en distress-inkt.


6002-0835 Mixed Up Mask stencil - Honingraat Daarna nog wat achtergrond stempels uit mijn eigen collectie gebruikt. Ik wilde ook de nieuwe hexagon stencil van Scr@p gebruiken. 6002-0855 Scr@p Scrapbookstencil Basic Shapes Wat werd dat leuk in combinatie met al die andere leuke masks en de nieuwe stans van de honingraat. Uiteindelijk leg ik dan alles neer en schuif tot ik tevreden ben.
Dan ga ik plakken.

De grote hexagon heb ik gemaakt met de PL stencils 6002-0828 Scr@p stencil - Bee Happy. Ik heb hem op een stukje design papier gelegd en daarna de vorm uitgeknipt Carpe Diem 6011/0518.

   

De titel schreef ik met behulp van de letterstans 6002-0850 Poly-besa Lettering. Uit de mixed Up serie gebruikte ik ook nog dit steampunk hart.


6002-0990 Mixd Up Stansmallen Steampunk en de 6002-0979 Mixd Up Stansmallen Honingraat- muur. Ik hoop dat ik jullie ook een beetje heb kunnen inspireren met de weer leuke nieuwe collectie van Scr@p!

Liefs,
Marjolijn

1 opmerking: