maandag 5 maart 2018

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Volgens mij heeft heel knutselend Nederland deze prachtige papierlijn wel in huis. Vintage roses 6011/0548. Ik vind hem geweldig!



En daar heb ik dus deze kaart mee bekleed. Eerst het designpapier op de basis en vervolgens de mooie stansmal 6002/0971 van de klok met frame in het midden geplakt. De klok heb ik niet gebruikt maar in het frame heb ik een plaatje geplakt. 

6002/0971 Blauw Klok

Aan de linkerkant nog een paar takjes, gestanst met de floral flourish - 6002/0940 heartleaves. Ook al zo`n mooi takje met blaadjes als hartjes. Aan de linkerkant van de kaart heb ik een banner gehangen waar ik de tekst gefeliciteerd op heb gestempeld. 


Op de voorste rand van de kaart heb ik op de hartjes ook nog designpapier geplakt. En daarop nog wat kleine roosjes en langs de mal in het midden heb ik nog wat parellint geplakt.

Ik wens je nog een fijne dag verder en tot gauw,

0 reacties:

Een reactie posten