zondag 4 maart 2018

Pirate


Hallo allemaal

Ooooh hebben jullie de nieuwe Noor! collectie van April al gezien?  Ik krijg er helemaal zin in als ik die mooie uitbreiding van de ''under the sea'' mallen zie. Nog eventjes wachten medio Maart liggen de nieuwe Noortjes weer in de winkel. Gelukkig heeft Noor!design al een hele leuke serie mallen in dit thema en daar ben ik deze keer mee aan de slag gegaan.


Voor de basis heb ik gekozen voor een stoere Shape Art mal. Zwart cardstock met hierop wit cardstock en als laatste basis laag het design papier met de post stempels uit het super mooie ''Ten Mile'' papier. 

Verschillende lagen design papier overlappen elkaar in het midden van de kaart. Het papier met de bladeren heb ik nog eens gemat op groen cardstock.
Hier en daar heb ik wat gescheurde stukjes ribbelkarton verstopt. De randen van het design papier zijn bewerkt met de paper distresser en het ribbelkarton heeft een kleurtje gekregen met distress inkt.


Het stempeltje heb ik ingekleurd met alcohol markers en de kleuren aangepast aan het design papier. Het stempeltje is een digitaal stempeltje van LOTV (Lili of the Valley Stamps)
Super stoer bij de ''Under the Sea'' mallen van Noor!Design.


Het kaartje verder aangekleed met lekker veel mallen in dit thema. Zo zie je hierboven de reddingboei van Noor! 6002/0418 Deze mal heb ik drie keer uitgesneden om hem vervolgens op te kunnen bouwen in deze kleuren. Zo leuk om te doen en nu past hij nog beter bij het geheel.

Afbeeldingsresultaat voor stuurwiel noor design

 Ook het stuurwiel op deze kaart komt uit dezelfde mallen set als de reddingboei. Zie foto hieronder:



Bij het stuurwiel zie je nog de zeewier mal 6002/0496. En rechtsboven in zie je het tekst bordje van steigerhout en achter de lagen design papier heb ik het hekje 6002/0653 verstopt.

6002/0653 Under the Sea Schelpen, tekstbord en hek


Links boven in heb zie je de Vintage Flourishes label met stikrandje. Hierbij heb ik de stiksels erin laten zitten. Het gaf mij het gevoel van een schatkaart. Super stoer. De randen zijn bewerkt met distress inkt. De wolkjes zijn twee keer uitgesneden en opgeplakt. Door er een grijze kleur achter te plakken vallen de wolkjes  meer op.


De tekst heb ik gemaakt met Label letter stickers en de kaart verder afgewerkt met kleine schelpjes

6003/0079 Vintage Flourishes Label gestikt

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn piraten kaart. Leuk dat jullie weer zijn komen kijken. 

Groetjes Miranda Kosmeier



1 opmerking: