dinsdag 27 maart 2018

Beautiful!

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een layout van 30x30cm voor jullie. Ik vond zo'n romantisch papier dat ik daar zeker een layout mee wilde gaan maken in combinatie met de Noor! mallen natuurlijk!


Ik heb het papier net over het midden in tweeë gesneden en een deel omgedraaid, dus onderkant boven. Van een ander vel ik geloof nummer 4 heb ik de bloemenrand uitgeknipt en deze in het midden op de naad bevestigd. Met dit vel heb ik ook de foto gemat met een scheurrand.


Ik heb van de tweede rand van het vel diverse rozen uitgeknipt en deze langs de foto gelegd. Met roze inkt heb ik rozen gezet met een embossingfolder.

6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful

Deze is glanzend en snel drogend. Je kunt zo weer verder met je project. De hartjes Dutch Cardboard Art Hearts heb ik behandeld met Crackle Paint. En de titel Beautiful is Stencil Kit Beautiful 6002/0914.


Links onder komt het Joy!crafts MixdUp Cutting stencil 6002/00979  met daar over heen een gaasje, bloemen, een tag van ook het stencil Beautiful 6002/0914, zilverdraad met rijstpareltjes, een zelfgehaakt bloemetje en een grote roze knoop met een kunstof bloemetje.

6002/0979 Mixd Up Stansmallen Honingraat- muur

Oh ja en daaronder heb ik met een mask en Distress Oxide Tattered Rose nog een roos aangebracht. En met het hartstencil 6002/0826 heb ik met de Heidi Swapp pasta nog een lief klein hartje gezet.


Links boven heb ik van het papier dat over was een vlindertje uitgestanst. Dit vlindertje komt van Crafty Cocktail -Butterfly- van Joy Crafts. Daaronder staan nog een paar pijlen afkomstig van Stencil Kit Beautiful 6002/0914.

6002/0826 Scr@p stencil - Liefde

Ik ben benieuwd wat jullie van deze layout vinden. Hoop dat jullie weer genoten hebben en inspiratie hebben kunnen opdoen. 

Tot volgende keer!

groetjes Annette

2 opmerkingen: