zondag 11 maart 2018

Lente


Hallo Allemaal

Heerlijk weertje was het afgelopen week. Nou ja eigenlijk gewoon een groot verschil met het weekend ervoor. Het leek ineens wel Lente!

Vandaag een echt Lente kaartje. Ik al even  ben aan de slag gegaan met ons nieuwe Mon Ami vriendinnetje Barbara 6002/1040 . Nog eventjes wachten midden Maart ligt ze echt in de winkel maar is nu al in Pre-order te bestellen bij de bekende hobbywinkels. 


Voor de basis van deze kaart heb ik gebruikt gemaakt van een Shape Art mal. Het design papier 6011/0518 Carpe Diem heb ik gecombineerd met het groene ruitje uit 6011/0540 Falling leaves 

6011/0518 Paper bloc Carpe Diem

In het midden een strook ribbelkarton met hierop het mooie rozen design papier uit dezelfde set. In het midden van de kaart de Blauwe Doilie mal 6002/0478. Hij blijft prachtig! Het stempeltje  van LOTV heb ik gemat op donker roze cardstock. Zo springt het stempeltje er lekker uit.


Achter de lagen design papier en ribbelkarton heb ik wat gras verstopt en ook de nieuwe honingraat 6002/0979 mal uit de Mixd-up collectie zie je af en toe achter de lagen vandaan komen.

6002/0979 Mixd Up Stansmallen Honingraat- muur

Op de voorgrond natuurlijk het Mon Ami Schaapje 6002/1040 van Noor! Design. Wat is het een schatje he. Haar oogjes heb ik gemaakt met Nuvo drops.


Je kan van dit nieuwe vriendje zowel een wollige dame maar ook een stoere Ram maken. Barbara staat voor het hekje uit de At the Farm collectie 6002/0796.

6002/1040 Mon Ami Schaap

Ik hoop dat ik jullie ook het Lente gevoel heb kunnen geven. Bedankt voor jullie bezoekje.

Groetjes

Miranda Kosmeier

0 reacties:

Een reactie posten