woensdag 14 maart 2018

Hello

Hallo Allemaal,


Ik ben helemaal weg van de nieuwe mixd up mallen van de scr@p collectie.


Voor deze langwerpige kaart heb ik het designpapier gemaakt van aquarelpapier en allerlei inktjes.


Onder de bloemen zit de geweldige honingraat waar ik hier en daar een raatje (wat eigenlijk afval van de mal is) van terug geplakt wat een leuk effect geeft vind ik.

6002/0979 Mixd Up Stansmallen Honingraat- muur 

6002/0979 Mixd up stans honingraat en muur.


Het stansje Hello komt uit het One of a Kind set Lente 6002/0700.

6002/0700 One of a Kind Lente

In deze set zitten allemaal leuke lente stansjes. 


De middelste roos is gemaakt met Floral Flourishes 6002/0771 en het blaadje is het heart leaves stansje wat ik heel vaak gebruik 6002/0940.

6002/0771 Floral Flourishes Bloemen 3st 6002/0940 Heart Leaves

Verder  heb ik wat natuurlijk materiaal in mijn bloempjes verwerkt.


Dit is mijn kaartje voor deze keer, ik hoop jullie snel weer eens te zien op dit blog.

groetjes,


8 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en die mallen zijn inderdaad prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Betha
    Zo leuk dat jij altijd zo trouw het blog bezoekt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Kan je me vertellen hoe je de randjes van het bovenste designpapier zo mooi krijgt. Die scheurtjes en die rol/vouw erin?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je aquarelpapier wat nat naken aan de rand dan met je distresser eelangs en wat kleihe scheurtjes maken en deze met je vingers rollen
      Drogen en dan evt nog wat inkten

      Verwijderen
  4. Prachtig gemaakt en mooie mallen.
    Die staan op mijn lijstje.

    Fijne dag
    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart waar "oude mallen" het nog prima doen!

    BeantwoordenVerwijderen