donderdag 15 maart 2018

Summer Lovin'

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien. In mijn favoriete thema, Zon, Zee en Zomer!

Voor de basis heb ik gebruik gemaakt  van de nieuwe stencil van Scr@p!
En verder, heel veel "Under the sea" stanjes. 
 Heet design papier is uit de Paper bloc "Ten Miles" wat ik vanwege de kleur perfect bij dit
zee-thema vind passen.
Het kaartje heeft een beetje de vorm van een ster gekregen, onder dit bericht laat ik zien hoe ik dat gedaan heb.

 Alle stansjes komen uit wit correspondentie karton en zijn bewerkt met distress en/of oxide inkt.


 Aan de randen heb ik wat flower soft verwerkt.


 Het ankertje heb ik dubbel gestanst en daartussen een stukje touw verwerkt waarmee het kaartje gesloten kan worden.


 Voor op het kaartje heb ik nog een schud gedeelte verwerkt, de bakjes zijn kant en klaar te koop.

Superleuk toch!

Zoals beloofd zou ik jullie laten zien hoe ik de stervorm heb gemaakt.


Daarvoor heb ik de hexagon vorm uit de nieuwste Scr@p! stencil gebruikt en zoals je hieronder op de tekening kunt zien gewoon de lijnen verlengd, ze kruisen elkaar vanzelf en dan kun je de stervorm uitknippen en de lijnen van de hexagon rillen om te vouwen. De driehoekjes zijn met de andere vorm van de stencil gemaakt en passen precies op de flapjes. Zo heb je dus nog een extra mogelijkheid met de supergave nieuwe Stencil van Scr@p!

 

6002-0855 Scr@p Scrapbookstencil Basic Shapes.

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en dat ik jullie weer wat heb kunnen inspireren.

Lieve groet,
Marjolijn.

2 opmerkingen: