maandag 12 maart 2018

Afternoon Tea

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik zin in een kopje gezelligheid, een lepeltje liefde, 
twee klontjes vriendschap en een wolkje geluk!

 Ik vond het een leuk idee om de elementen van de tekst terug laten komen in de kaart. 


Als basis neem ik een vierkante kaart. Ik heb het designpapier 6011/0548 Vintage Roses in 3 maten uitgesneden. De randen zijn met een distresser bewerkt. Voor meer opstaande randen rol ik met de vingers heb papier om. Met de nagel kun je de randen iets scheuren.  Met distress inkt heb ik de raden roze gemaakt. 


Ik plak langs de zijkanten stukjes kant voor een Vintage look. De tekst is de stempelset 6410/0465 Afternoon Tea. Ik heb de tekst gestempeld op de 6002/0258 Stans ovaal en dit opgeplakt. Met 3D tape krijg je wat diepte in je kaart.  


Het lepeltje "Liefde" 6002/0465 Afternoon Tea uit zilver karton uitgestanst.


Als je de theekopjes uit het designpapier stanst, krijg je een leuk Engels Theeserviesje! Ik heb 6002/0976 Afternoon Tea theekopjes uit het designpapier gestanst en geëmbost. Als je het stansje in de mal laat, druk je de stans in de Versamark. Ik haal het stansje eruit en strooi hier overheen goud embossingpoeder. Dit verhit ik met de heattool. Ik bewerk met Versamark de oortjes van de kopjes en strooi hier overheen weer embossingpoeder. Dit ook weer verhitten en klaar is je Kopje "Gezelligheid".

6002/0199 Wolken (3st)

 De (suiker)klontjes "Vriendschap" zijn gemaakt met restjes uit een stans en met wit glitterembossingpoeder bewerkt. Voor een Wolkje "Geluk" heb ik de 6410/0199 Clouds gebruikt. 


De 6004/0023 Crafty Coktail bladeren  bij het lepeltje geplakt
en bij de bloementoef. Ik heb de kaart afgemaakt met enkele bloemetjes uit de 6002/0774 Little Happiness Bloemen en uit Foam gestanst en opgeplakt. Met Nuvo drops heb ik in het hart van de bloemetjes een pareltje gemaakt. De kaart afgemaakt met een tekst en enkele pailletjes.

Dit was mijn kaartje die ik met jullie wilde delen. 
Tot de volgende keer.

Liefs Monique

5 opmerkingen: