vrijdag 9 maart 2018

Noor! SCR@P Challenge

Hallo creatievelingen.
Misschien hebben jullie mijn LO die ik voor de scrap uitdaging van maart gemaakt heb al gezien.



In dit bericht wil ik je laten zien hoe ik mijn LO gemaakt heb. De driehoeken op mijn LO heb ik gemaakt met deze mask die in maart uitgekomen is. Heel handig dat je diverse vormen en maten bij elkaar hebt.
Ik ben begonnen met het maken van een vlek met Brusho. Iedere keer als ik weer met Brusho werk, voelt het als een stukje toveren. Ik vind het zo fascinerend wat er gaat gebeuren.

Het papier heb ik hierna even plat gestreken en in een cirkel uitgesneden.


Ik heb gekeken waar ik deze cirkel op mijn LO wilde hebben en toen eerst mijn achtergrondpapier bestempeld en met een mask en distress inkt driehoekjes gemaakt.


Voor de driehoekjes heb ik het Scrap stencil strepen (artikelnr. 6002/0841) gebruikt. Ook heb ik wat spetters op mijn achtergrondvel gemaakt.



De randen van de cirkel heb ik een extra kleurtje gegeven met distress inkt en hierna heb ik de cirkel op mijn papier genaaid. Dit heb ik met de naaimachine gedaan. Ik gebruik voor papier altijd een aparte naald die ik daarna niet meer voor stof gebruik.

Het papier met de houtstructuur is van Noor Scrap (6011/0534 Design paper wood and notebook).


De driehoeken en fotomatten heb ik gemaakt van resten papier. Op deze driehoeken heb ik langs de randen lijntjes getekend en bij sommige driehoeken en bij de fotomatten heb ik de randen nog een laagje inkt gegeven.

Met de typmachine heb ik de journaling gemaakt. Omdat ik alleen maar strookjes op deze LO saai vond, heb ik wat woordjes met een andere kleur getypt en over het strookje heen geplakt. Daarna heb ik nog wat washitape en accenten erbij geplakt. Onder andere deze label van Joy/Noor 


Omdat ik de label in zijn geheel te groot vond voor mijn pagina, heb ik er links een stukje afgesneden en de label tegen de rand van mijn pagina geplakt.

En dan ziet mijn LO er zo uit:


Ik hoop dat ik je deze keer weer heb mogen inspireren met mijn pagina. En wil je mee doen aan de challenge? Klik dan op onderstaande foto.


Creatieve groet, Hanny

0 reacties:

Een reactie posten