maandag 22 december 2014

Dikke Knuffel

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de prachtige nieuwe stencils van Noor! Design. Ik heb de mooie nieuwe vlinderrand gecombineerd met het mooie vierkante stencil.


Ik vind het zo fijn om te combineren met vintage plaatjes en ik vond deze poes ook zo ontzettend lief, dat ik er een kaartje mee moest maken. Natuurlijk met de nieuwe prachtige materialen en ook de wat oudere stencils. Het blijft gewoon heel erg leuk om te combineren.


Ook het leuke vintage blokje designpapier staat mooi bij dit plaatje. De basis is wit karton van 15 x 15 cm en ik heb de vlinderrand tussen het witte karton en het designpapier verwerkt. 

Cutting & Embossing stencil - Blad 1 Cutting & Embossing stencil - Blad 2

Ik hoop dat ik jullie weer kan inspireren met deze kaart en wens jullie een fijne dag.



2 opmerkingen: