zondag 14 december 2014

Joy!

Ik had mezelf de uitdaging gegeven om met niet kerstpapier een kerst creatie te maken en dus heb ik het Romance blokje genomen en ben ik daar mee aan de slag gegaan.. Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!


 Ik heb een Sol van raff erbij genomen en deze gemaakt. De magnolia heb ik ingekleurd tijdens de sennelier workshop van Gretha Bakker bij mij thuis. De kleuren pasten perfect bij dit papier! Heb de siermal erbij genomen en daar een stukje muziek papier opgeplakt. Zo heeft Tilda meteen muziek voor haar neus om te spelen!

Cutting & Embossingmal - Dance to the Music - Rand muzieknoten   Clear Stamp - Postcard Christmas

Achter de mal heb ikde postcard mal op design papier gestempeld en geplakt. Aan de zijkant nog een joy bingokaartje! Onderaan het afdrukje kon de muzieknoten mal nog geplakt worden. Dit heb ik iets gebogen gedaan. Aan de zijkant van het afdrukje natuurlijk een mooie bloementoef met oa de roll up roosjes. Ik heb nog 2 postzegels van tekst voorzien en wat kerstbelletjes erbij gehangen.


De band die ervan af geschoven kan worden heb ik aan de onderkant nog voorzien van een border rand. Als de kaart dan open gaat , zie je de wish list stempel. Deze heb ik met bruine inkt op kraft gestempeld en uitgesneden. Op een restje design papier de tekst van de andere nieuwe kerst stempel gedaan en deze rond uitgesneden.. Dat is dus mijn wens voor Kerst!


Aan de zijkanten heb ik de mooie kaarsjes geplakt .De kleinste met foam zodat er een beetje diepte in komt. De teksten als een kleine banner uitgesneden en van de Tim Holtz chitchat stickers nog wat bijpassende teksten geplakt. Natuurlijk mag santa niet ontbreken, Hij moet er tenslotte voor zorgen dat onze wensen uitkomen!

Paper bloc - Romance


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden, tot de volgende keer.
Groetjes,


Hieronder kun je zien welke artikelen ik van Noor! design heb gebruikt:


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, een echt schatje. Grtjs Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en enig model!! Prima gelukt om zonder kerstpapier toch een schitterende kerstkaart te maken.
    Leuk, he jezelf uitdagen??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen