dinsdag 9 december 2014

Feel better soon

Hallo Noor vriendinnen,
Wat is de nieuwe collectie weer leuk he. Toen ik mijn DTpakket binnen kreeg wist ik gewoon niet waar mee te beginnen. Dikke bofkont dat ik ben. Papier kan ik nooit laten liggen en toen ik dit nieuwe blokje zag moest t meteen gebruikt worden.


Ik ben begonnen met een creme cardstock dubbele kaart. De mooie nieuwe rand heb ik 2 keer in rood cardstock gestanst en de stippen en voelsprieten zwart gemaakt met een viltstift. De randen heb ik tussen mijn eerste laag design papier geplakt op het cardstock ,zo zijn de randejes netjes weg gewerkt.

 Onder mijn afdrukje heb ik de mooie nieuwe blauwe mal diagonaal geplakt zodat je de punten goed ziet..Deze zijn zo mooi. De feel better soon stempel heb ik op rood cardstock gemat en en een rozet van gemaakt met 2 lintjes eraan.

Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Frame elegant  Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Rand lieveheersbeestjes

Wie wat bewaard heeft wat zeggen ze toch altijd ? onder in mn frustel bakje vond ik de houten lieveheersbeestjes .Hoe passend zijn die bij onze neiuwe rand stans? Na jaren komen ze toch van pas haha


Om er een leuk kadootje van te maken heb ik er een zakje pepermunt bij gemaakt. Ook hier de blauwe mal gebruikt en die dubbel om een transparant zakje heen geplakt. En alles weer met dezelfde frutsel versierd zodat het echt een setje is geworden.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties, met prachtige mallen. Een leuke digi heb je er ook voor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Prachtig deze kleuren bij elkaar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen