donderdag 18 december 2014

Gezelligheid & Kaarsjes

Vandaag laat ik jullie een Kerstkaartje zonder designpapier. Maar door de mooie bloemen en het handgeschepte papier mis je dit totaal niet. Even wat anders en erg leuk om te maken.


Ik heb de zalmkleurige kaart 17 x 12 cm gesneden. Het handgeschepte papier is 16,5 x 11,5 cm.
Het plaatje is verwerkt in de mooie rechthoek met een stukje parelsnoer er om heen.


De bloemen zijn  allemaal zalm en anjerwit gekleurd. Ze passen qua kleur zo mooi bij elkaar.


Ik heb de leuke kerstballetjes gestanst, geembost en een beetje opgeschuurd zodat je de sterretjes ook een beetje kunt zien.


Door het rustige papier is de kaart eenvoudig. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

3 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje, inderdaad geeft dat handgeschepte papier een heel mooi effect. Volgens mij heb ik dat ook nog....dank je voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een echte "Ineke" kaart, super mooi! Prachtige bloemen ook.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen