woensdag 7 februari 2018

A true Friend

Hallo Allemaal,


Mixed Media kaarten zijn erg leuk om te maken, deze keer in roze/paarse tinten. Noor! heeft erg leuke stempels die je daar bij kunt combineren!


De basis is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.131. Deze heb ik in een wit cardstock basis met donkerroze als tweede laag in een iets kleinere maat. De derde laag is aquarelpapier  bewerkt met de stempel 6410/0316.

6410/0316 There are no little Dreams

Eerst in zwart met versafine de tekst. Daarna met clear embossingpoeder de swirls aangebracht en bewerkt met distress oxide. Waar de embossingpoeder zit blijft het wit. 


Op de helft van de bovenste laag zit Designpapier wat bestempeld is met dezelfde stempel en daaroverheen een dun laagje Gesso. Alle laagjes heb ik een beetje geruwd en gerold aan de zijkant waardoor het een beetje Shabby wordt.


Het superleuke hart 6002/0990 uit de Scr@pcollectie heb ik in het donkere card stock uitgestanst 


Steampunk op mijn kaartje 6002/0990 dat maakt het af.

Noor! Design - Mixd Up stencils - Steampunk 2   

Hier en daar piept er nog een blaadje onderuit. 

6002/0972 Cutting & Embossing Floral Florishes - Chrysant6002/0939 Garden Leaves


Met de mallen 6002/0972 en 6002/0939.


De bloemen zijn van Foam gemaakt. 


Dit is mijn kaart voor deze week. Bedankt voor het bezoek en heel graag tot volgende week.

groet Corry 

0 reacties:

Een reactie posten