zaterdag 3 februari 2018

Sketch challenge Februari


Hallo Allemaal,

Iedere maand is er een nieuwe Noor! Design Sketch challenge op Facebook. Aan de hand van een Sketch ga je een kaart maken en bij deze sketch staat altijd een Noor! Design artikel centraal.


Dit is de sketch van deze maand en je mag dus No End Borderstans 6002/0663 gaan gebruiken.



Het designpapier dat is afkomstig van paperbloc Secret Garden 6011/0531.


Het plaatje komt uit knipvellenpakket 6013/0346 Afternoon Tea.


Rondom de cirkel heb ik gedeeltes geplakt van blauwe mal 6002/0975.



Op de bloemen van de No End Border 6002/0663 heb ik de groene bloementjes geplakt, gemaakt met  Vintage Flourishes 6003/0080.


De vlinderrand 6002/0763 heb ik een keer in het roze gestanst en de buitenrand in het wit cardstock uitgeknipt. Daarna uit designpapier de vlinders uitgeknipt.



De tekst "Liefs" heb ik gemaakt met een stempel uit stempelset 6410/0457. Wil je ook een keer meedoen met de challenge? Maak dan een kaart aan de hand van de sketch en plaats deze voor het einde van de maand in de


Succes!

Liefs Judith

1 opmerking:

  1. Leuke sketch en omdat ik deze mal wel heb ga ik proberen mee te doen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen