dinsdag 27 februari 2018

Enjoy

Hallo allemaal, 

Vandaag is het weer mijn beurt om aan jullie iets te laten zien. Ik heb vandaag als basisvel een vel van het Noor!designpapier 6011/0539 gebruikt. Wat een mooi vel is dit. Helemaal weg van de houtnerf hier op.


Met DecoArt Media modeling paste heb ik met een spatel vlekken op het papier gemaakt. 

6011/0539 SCR@P Design Paper So Cool

De tekst Enjoy heb ik uitgeknipt en een beetje rekening houdend met de houtnerf als titel opgeplakt.


Ook kun je het gebruiken als modeling pasta en dat heb ik gedaan met de sterren van het Mask Stencil Stars 6002/0829. 

6002/0829 Scr@p stencil -  Stars

De super lieve kleine nietjes zijn van Tim Holtz IDEA-Ology Tiny Attacher Stapler.


 Verder heb ik van het design papier allemaal vlaggetjes geknipt. De onderste vlaggetjes op de foto hieronder is daarmee gemaakt. Dan weet je een beetje hoe groot hij is. 


Met een mini pons komen er nog een paar chevrons op de layout. En als laatste heb ik nog een paar stempels geplaatst uit mijn eigen stash.

Ik ben weer aan het einde gekomen van mijn verhaaltje. Ik wens jullie veel scrapplezier toe en tot een volgende keer!

groetjes, Annette

1 opmerking: