dinsdag 6 februari 2018

Love

Hallo allemaal,

Valentijnsdag staat weer bijna voor de deur. Daarom ben ik vast kaartjes in liefdes thema gaan maken. Natuurlijk kun je alle kanten op met de Noor! Collectie.


Ik heb op mijn kaartje het mooie design papier gebruikt uit het setje Vintage Roses 6011/0548.


Om lekker in het thema te blijven heb ik de leuke Roll up roses 6002/0473 op mijn kaartje verwerkt. Ik heb ze gestanst uit wit papier en op kleur gebracht met inkt in de kleuren van het designpapier.


Natuurlijk mogen de nieuwe Chrysanten 6002/0972 niet op mijn kaartje ontbreken. Als je de bloemen op elkaar plakt krijg je een mooie grote bloem.  De blaadjes heb ik op kleur gebracht met twee kleuren inkt voor een natuurlijk effect.


De schattige stans van Roger  6002/1023 moest er ook bij natuurlijk. Een mannetje en een vrouwtje past mooi op een love kaart. Wat zijn ze schattig vind je niet? 


Dat was mijn kaartje weer voor vandaag. Een fijne week gewenst.

Creatieve groetjes,

0 reacties:

Een reactie posten