zondag 11 februari 2018

The Gardener



Hallo Allemaal.

Hebben jullie ook zo'n zin in het voorjaar? Voor dit kaartje heb ik een van mijn favoriete papier blokken gebruikt. Botanical 6011/0313 van Noor! Design.


De basis van deze kaart heb ik gemaakt met een Shape Art mal met hier op het design papier gemat op wit cardstock. In dit papier blokje zitten ook leuke kleinere kaartjes met leuke teksten en verschillende tags Zo ook het kaartje 'Telegram' die ik achter de lagen heb verwerkt.


Het plaatje is van LOTV (lily of the valley stamps) en ingekleurd met alcohol markers. De randen heb ik bewerkt met een paper distresser en daarna op het ribbelkarton geplakt.


De kaart verder aangekleed met verschillende mallen uit de One Of A Kind - Spring set 6002/0503.

6002/0503 One of a Kind Tuinset

Na het embossen van het gietertje uit deze set heb ik het bewerkt met een Edding metalic marker. Ook het metalen gedeelte van de schep heb ik hiermee bewerkt. En wat zijn de kleine bloempotjes leuk he! 


 Ik ga nog even door met de One of a Kind sets van Noor! Achter het ribbelkarton aan de rechterkant zie je de boom uit de -Autum- 6002/0636 set. 

 6002/0636 One of a Kind Herfst set

Zo zie je maar dat deze set niet alleen leuk is voor herfst kaarten. De kaart verder aangekleed met een Dutch Doobadoo paper art vogeltjes en kleine roosjes. Het tekst stempeltje komt uit de stempel set Buttons 6410/0039. Leuk dat jullie weer zijn komen kijken. Ik wens jullie een fijne zondag.

Groetjes

Miranda Kosmeier

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb ook zin in het voorjaar, ben de winter nu wel een beetje zat. Met deze prachtige kaart krijg je er zeker zin in! Groetjes BEtha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังไซไฟ

    BeantwoordenVerwijderen