woensdag 28 februari 2018

Gefeliciteerd

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik weer eens bloemetjes gemaakt, deze keer met foam op een zelfgemaakte achtergrond.


De basis is een mixed media achtergrond van Distress Oxide, embossingpoeder, stempels en frantage.
  

Daarna ben ik de foambloemen gaan maken met de Floral Flourishes 6002/0771.

6002/0771 Floral Flourishes Bloemen 3st

Van  dit stansje kun je allerlei vormen maken deze keer heb ik roosjes gemaakt.


Dit heb ik gedaan door van ieder stansje twee keer te stansen en de randjes te kleuren met Oxide dan verhitte met de heattool en blad voor blad vormen. Dit is zo ontzettend leuk om te doen.


Met je lijmpistool zet je alles op je kaart het zit meteen goed vast.

6002/0939 Garden Leaves

Het blaadje wat ik heb gebruikt is de garden leaf 
6002/0939.


De stempel Gefeliciteerd is mooi sierlijk en komt van het stempelsheet  6410/0457.

6410/0457 Stempelset Teksten Gefeliciteerd

Voor elke gelegenheid een passende tekst.


Nog even het hele kaartje en heel graag weer tot volgende week.

groetjes Corry 

11 opmerkingen: