vrijdag 16 februari 2018

Smile


Hallo Allemaal,

Vandaag een Mixed Media mannenkaartje! Als basis heb ik Designpapier gebruikt. Met verschillende materialen, krijg je een Mixed Media effect. De Scrap Stencils kun je ook fijn gebruiken op je kaartje. Ik heb hiervoor de Scrap Stencil 6002/0825 pijlen met distress inkt en Crackle Paint bewerkt


Met de 6002/0850 Mask Stencil Lettering heb ik willekeurig de leeftijd opgetekend. 

6002/0850 SCR@P Poly-besa Lettering

Dit heb ik gedaan door de stencil op mijn achtergrond te leggen en met een fijne pen de cijfers op te tekenen. Met een witte pen heb ik de cijfers omrand. 


Langs de rand van kaart heb ik deze supergave 6002/0990 Mixed Up Steampunk gebruikt. 


Ik heb de 6002/0278 Filmstrip gebruikt in combinatie met de 6003/0067 Polaroid Camera. De filmstrip heb ik gedraaid, hierdoor krijg je een leuke krul erin. 

6002/0990 Mixd Up Stansmallen Steampunk

De kaart verder afgemaakt met een bijpassende tekst. Een afdrukje ingekleurd met Sennelier A'quarelle verf. 

Dit was mijn kaartje voor vandaag. Tot de volgende keer.

Liefs Monique

3 opmerkingen:

  1. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen