maandag 26 februari 2018

Memorable

Hallo allemaal
Een hele tijd terug heb ik hier eens een Lay out geplaatst. Nu heb ik de rechter pagina van deze spread gemaakt. Zo zien beide pagina's naast elkaar er uit:


Het papier met houtprint is een set van NOOR SCR@P Paper wood & notebook 6011/0534.

De steentjes heb ik gemaakt met de gesso van Dutch Doobadoo waar ik wat verf doorheen gedaan heb.

 Hierbij heb ik de gave bakstenen mask uit de Noor Scrap collectie gebruikt 6002/0833.


De stans uit de Under the sea collectie 6002/0653 is erg leuk om als tekstbord bij een lay out te gebruiken.
  
De tekst "memorable"  en  "Picture this" komen uit het papier van het Design Paper Love this Life Girls 6011/0536 van Noor Scrap. De pijlen op deze pagina zijn uit de Noor Scrap Stans kit Beautiful (6002/0914). Het fijne van je eigen pijlen stansen vind ik dat je ze in de juiste kleur kunt stansen.


Het takje is ook een stans. Omdat ik de stans Heartleaves 6002/0940 te groot vond op deze plek,
heb ik er een stuk afgeknipt.


Labeltjes zijn altijd leuk om te gebruiken. Het kleine labeltje is een stans van Noor 6003/0032. De grotere label is uit de losse hand geknipt.
  

En nu maar snel de volgende foto's van deze vakantie scrappen.

Groeten Hanny

1 opmerking: