zondag 4 februari 2018

Happy Birthday

Hallo allemaal

Vandaag een stoer verjaardag kaartje. Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe Lettering Stencil van Noor Design. Zo leuk om je eigen teksten te maken.


De basis heb ik gemaakt van zwart cardstock en een Shape Art mal met hierop het rode design papier met dotten uit het mooie Seashore papier set 6011/0517.

6011/0517 Paper bloc Seashore

Ik vind het altijd leuk om verschillende design papier sets met elkaar te combineren. Zo heb ik voor deze kaart ook nog gebruik gemaakt van het design papier Life is a Journey 6011/0519 en Fading colors 6011/0301. Met de No end border rand heb het notitie blok randje gemaakt 6002/0510.

6002/0990 Mixd Up Stansmallen Steampunk6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker

De mallen die ik heb gebruikt voor deze kaart heb ik uit zwart cardstock gesneden en bewerkt met gliding wax. Boven in zie je de sierlijke blauwe ovaal mal van Noor!Design 6002/0639. De wereldbol hoort ook bij de Life is a Journey collectie 6002/0931. Achter de tekst zie je de Steampunk mal uit de Mixd Up collectie. Super stoer als je deze bewerkt met gliding wax. 


Boven aan mijn blog bericht schreef ik het al even. De tekst heb ik gemaakt met de nieuwe Noor! Lettering Stencil.6002/0849. Super handig want zo kun je elke tekst maken die je zelf wilt. Je trekt de letters over met een dunne fineliner. Doordat de stencil doorzichtig is kun je heel goed zien waar je je letter neer zet. En als je nou moeite hebt om het recht op een lijn te krijgen, gebruik dan net als mij design papier waar al een lijntje op gedrukt is. Zo krijg je de tekst heel makkelijker recht .Slim 😉 

6002/0849 SCR@P Poly-besa Lettering

Het stempeltje is een digitale stempel van Lily of the Valley Stamps en ingekleurd met Distress Ink. Om het groene van zijn jack terug te laten komen op de kaart heb ik groen lint gebruikt op het ribbelkarton van Joy!crafts. Het feesthoedje 6002/0426 en het confetti heb ik ook uit groen design papier gemaakt.

6002/0990 Mixd Up Steampunk 

Leuk dat jullie er weer waren. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en wens jullie een fijne Zondag.

Groetjes Miranda Kosmeier

1 opmerking: